Tigerr Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Funderar på att köpa något gtaspel till datorn. finns det några bra moddar till gta3? snygga bilar eller så? eller är det gta vice city som gäller om man vill modda? skulle vara trevligt med lite tips på bra sidor där man kan ladda ner bilar.. och gärna en kort förklaring på hur, eller vart man kan hitta hur, man ska lägga till moddade bilar i spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tycker du ska köpa Vice City. Finns mer möjligheter till modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tycker du ska köpa Vice City. Finns mer möjligheter till modding. Mmm.... håller me, eller så väntar du och köper SA!!! fast det dröjer ett tag till !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Tycker inte att du ska köpa det och modda förän gta sa kommer ut för det kanske går sönder om du moddar fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Tycker inte att du ska köpa det och modda förän gta sa kommer ut för det kanske går sönder om du moddar fel Bara att göra backup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Ja det går u också iof det glömde jag Jag glömde backup och modade sönder gta3 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Funderar på att köpa något gtaspel till datorn. finns det några bra moddar till gta3? snygga bilar eller så? eller är det gta vice city som gäller om man vill modda? skulle vara trevligt med lite tips på bra sidor där man kan ladda ner bilar.. och gärna en kort förklaring på hur, eller vart man kan hitta hur, man ska lägga till moddade bilar i spelen? Om du vill ha bra vapen moddar till gtaIII så har jag två riktigt fina som inte finns på nätet längre btw bilden är liten jag vet men vapnen har mycket detalier!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Om du vill ha bra vapen moddar till gtaIII så har jag två riktigt fina som inte finns på nätet längre btw bilden är liten jag vet men vapnen har mycket detalier!! Dom flesta har jag till vc med har en snäll jaoan som exporterar de jag vill ha lucky me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts