ZcruweN Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tja orka inte göra poll om det här hitta inte heller nån annan topic om det här heller. Men nu undrar jag vilket är det bästa skjut spelet enligt er, själv tycker jag Halo är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 "Skjut spelet" ska för övrigt vara "skjutspelet". Dock finns ju ingen direkt genren som heter "skjutspel", men... eftersom jag förstår vad du menar ska jag inte börja klaga på dig. Det bästa shooterspelet enligt mig är nog Doom3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det bästa FPS jag har spelat är "Unreal Tournament" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Operation Flashpoint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Om man ska skjuta spelen så ska man nog satsa på ett billigt och dåligt spel Det tycker jag iaf Redigerad 22 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Third-person= San andreas First-person= Golden eye 007 (inte rouge agent) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Tycker helt klart Quake 3 eller Unreal Tournament Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Om man ska skjuta spelen så ska man nog satsa på ett billigt och dåligt spel Det tycker jag iaf Torrt? :-O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Halo 2 är bäst sedan halo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det bästa FPS jag vet om är nog CS 1.6 så enkelt, sån lång hållbarhet, så otroligt UNDERHÅLLANDE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Halo 1&2 är mina abslouta FPS favoriter XIII är också mycket bra Men när det gäller TPS så är det Mafia och Max Payne 1&2 *EDIT* Quake är också en favorit, eftersom det brukar hållas Quake-turneringar i skolan (makalöst att dom skitdatorerna klarar av dom spelen)... Bara att den jävla Siana slaktar alla som deltar Tur att man är i samma lag som honom, klass vs klass, vettu Redigerad 23 januari, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Mina favoriter är nog San Andreas och HALO(Hasselnötternas Avsevärt Lortiga Ormbunke) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gamla klassiska Bond till -64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Gamla klassiska Bond till -64. Japp håller med.. det är det bästa man lirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Max Payne 2, eller HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 James Bond Nightfire. Har inte tröttnat på det än och har haft de ganska länge. Mycket bra och välgjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Unreal Tournament 2004 tillsammans med Alien Swarm-modden är klart de bästa FPS resp. third-person shooter jag lirat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Azteroidz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Bästa fps: DOOM3 Bästa tps: GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts