Ace Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag har ett ati radeon 9600 kort och när jag kör tv-out så blir bilden svartvit nån som har haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Prova att "omvandla" S-Video till den andra porten (som jag alltid glömmer bort vad det heter) med kabeln som följde med... Hadde samma problem förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Förklara bättre tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 På min tv så är den ena inställningen (typ ex..-av) färg och s-video svartvit, man ändrar på min tv (philips) genom att gå in på meny och gå till ett ställe som heter samma som det inställda alternativet och trycka +/-!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts