Big_smoke Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag kan bara äta ett av alla mål på ätställena hur gör man så att man kan få flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Man trycker neråt eller om det var åt sidan på handkontrollen. svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big_smoke Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Men det finns inga fler. På "well stacked pizza" finns det bara buster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hur långt har du kommit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big_smoke Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hmm.... jag har inte klarat zero men jag e på learning to fly tror jagH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Men maträtter låses ju inte upp. Det vore ju urlöjligt. Starta om om det inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag kan bara äta ett av alla mål på ätställena hur gör man så att man kan få flera??? Då borde det vara något fel på ditt spel för du har klarat längre än mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det står uppe i vänstra hörnet för att välja en meny tryck på <-- eller --> Det finns fyra menyer på varje snabbmatsresturang Funkade för mig i början av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Antagligen så gör du fel eller så är det en bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts