vigge Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hur ser Linux ut? Bild? Det där är som att säga: Hur ser en bil ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 W0rd! Beror på vad man menar inom det... Så här ser loggan/maskotten ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det där är som att säga: Hur ser en bil ut? Förlåt då! :"> Såg inte bilden ovanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Win XP HE SP2 kör jag med men jag hade gärna testat ngt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Vilken dist? Ser ut som en blandning mellan XP och MacOS X Oj..förlåt. Såg inte den. Det är SLAX, en live-cd som bygger på slackware.Länk här. Nu har jag dock bytt till Ubuntu, och än så länge inga problem. Bild bifogad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Oftast kör ja med Windows XP men ibland änvänder ja Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Oj..förlåt. Såg inte den. Det är SLAX, en live-cd som bygger på slackware.Länk här. Nu har jag dock bytt till Ubuntu, och än så länge inga problem. Bild bifogad. Åååh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Åååh Kör Linux själv eller? Prova en Ubuntu live-cd. www.ubuntulinux.org. Bara boota från skivan. Gillar du det laddar du hem en vanlig iso och installerar. Det är inte så svårt som man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts