BigBear Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 WinXP Pro SP2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Fedora Core 3, Win2k för spelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Haa! Det är en eller två som har röstat på LINUX rästen på WINDOWS XP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Windows XP pro såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Null vote. Har både Linux och Windows. Just nu har jag SLAX, men ska fixa fedora core när jag har skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Använder Windows nu, men funderar på att testa Linux nån gång. Vote: Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Haa! Det är en eller två som har röstat på LINUX rästen på WINDOWS XP! Nej, men på Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hur fungerar LINUX? posta screen någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Använder Windows nu, men funderar på att testa Linux nån gång. Vote: Windows. Ett tips: Ladda hem slax (http://slax.linux-live.org), bränn på skiva och kör direkt från skivan. Finns många program med. Finns även några specialversioner med kompileringsverktyg, windows-api emulator eller multimediaprogram att ladda hem. Om det är bra kan du installera det också, men då måste du skapa en partition, antingen från linux (svårare) eller partition magic (lättare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vote: Linux!!! Myyyycket härligare än windows... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hur fungerar LINUX? posta screen någon? Det finns flera olika versioner ("distributioner") av Linux så det är lite svårt att posta screens i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Windows XP Home Edtition, nån som kan berätta för mig vad det är för skilnad mellan pro och home edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hur fungerar LINUX? posta screen någon? Finns som sagt många olika gui-program. Men detta är hur det ser ut hos mig. Har inte lyckats installera än, så det är inte mega snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Linux kan vara svårare att hantera också. För vad jag har förstått måste man hålla på hacka för att kunna installera en ny komponent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Finns som sagt många olika gui-program. Men detta är hur det ser ut hos mig. Har inte lyckats installera än, så det är inte mega snyggt. Vilken dist? Ser ut som en blandning mellan XP och MacOS X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Finns som sagt många olika gui-program. Men detta är hur det ser ut hos mig. Har inte lyckats installera än, så det är inte mega snyggt. Yuech ! hatar operativsystem där man typ int kan ha ikoner pa skrivbordet ... avsky! snyggt underlägg annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Windows XP Professional service pack 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Glömde säga att jag kör Gentoo på xboxen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hur ser Linux ut? Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hur ser Linux ut? Bild? Du har en lite längre upp, fast det kan se ut på måna olika sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts