vinnecool Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Okej, jag blev sparven, det kan jag ta, men att man satsarså mycket som möjligt att bli ett psyko med uxi som är en brottsling så är det ju lite underligt, vad tänker dom med? Tåsvetten? Jag har alldrig sett mr: Sparrow med en uzi, har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 William Wallace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jack Sparrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hon i kill bill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Neo! Redigerad 28 mars, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag blev Neo /The Matrix Trilogy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts