stalker Skrivet 19 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2005 (redigerad) Självklart trivs jag ju bäst på Gtasajtens forum men det är ju ingen Commiunity eller chattsida. Så sant EDIT: Vote: GTAsajten Redigerad 19 januari, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 25 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Bara en fråga: Känner du dig tuff nu? Juste känner du dig tuff nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Lite fel att gämnföra gtasajten, som är ett forum, med Communitys Håller med. Nåja, det får bli Gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) För ett par år sedan använde jag ett communityprogram som hette DoBeDo....glada minnen från den tiden, någon annan som också minns det? Redigerad 25 januari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 På lunar finns det bara fjortisar....och jag är inte medlem på nån av dom listade...däremot finns det andra bra sidor och va medlem på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Utav dom dära alternativen får det bli gtasajten. den enda sidan som jag fortsätter gå in på lite då och då är gtasajten. visst, jag kanske inte syns så ofta, men det kan ju bero på att jag gömmer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Du glömde skriva helgon. Enda stället som är hyfsat fritt från fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 GTAsajten men Blip.se är nog snyggast... Blip är en skitcommunity, 95% av det man kan göra där kostar pengar. När en sida börjar ta betalt för chatt/forum har de fan gått för långt. Vote: GTAsajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Miami-Vice.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Blip är en skitcommunity, 95% av det man kan göra där kostar pengar. När en sida börjar ta betalt för chatt/forum har de fan gått för långt. Vote: GTAsajen Precis, exempel Lunarstorm, tar betalt för tävlingar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 För ett par år sedan använde jag ett communityprogram som hette DoBeDo....glada minnen från den tiden, någon annan som också minns det? Njaa inte det just, men jag minns när jag hade Silveplanet.se. Hade mycket glada minnen från den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 För ett par år sedan använde jag ett communityprogram som hette DoBeDo....glada minnen från den tiden, någon annan som också minns det? Sure baby! Jag hette DJ Skribble och jag var faktiskt rätt känd, var polare med Cookie och andra poppismänniskor... Jag hade en påve som avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag är bannad från: lunarstorm playahead banaisland snuttis ponyland eller nåt sånt hemliheten? skriv bara ALLA HÄR ÄR FJÅRTIZZAR i gästboken 75 gånger så bannas du vote: GTAsajten Asså jag fattar inte, fjortis fjortis fjortis , jag har inte hört nånting sånt från dom där communityna, så varför håna dom med ordet "fjortis"? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Null Vote Något community jag hänger på är whoa.nu, Hip-hop community Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) HELGON!?! varför fanns inte ens den med? har typ 150.000 medlemmar och är inte ens med på listan edit: www.helgon.net fast forumet här äger Redigerad 24 februari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Varför tog du inte med alla andra forum när du tog med GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Gtasajtens forum tycker jag är bäst..vet inte om det är någon chatt direkt , men jag Votade på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Varför tog du inte med alla andra forum när du tog med GTAsajten? Men orka det kan väl du göra själv ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Null vote, Jag har Helgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Om vi bortser gtasajten då så har jag bara blip Blev sugen att spela lite 4-i-rad en gång så jag blev medlem Det visade sig att jag avr riktigt kass efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts