T-ReeX Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) NÄSTA TORSDAG V.4 SÅ SKA JAG FÅ MIN PS2 FRÅN LAGNING ! OCH DÅ SKA JAG FILMA NÅGRA FILMER VIA USB-WEBCAM SÅ GÅR JÄTTE BRA MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA FILMA FÖR NÅGOT ! INGA STUNTS TACK ! EDIT: HUR ANIMERAR JAG MITT NAMN PÅ BÖRJAN AV FILMEN SÅ DET STÅR NÅT GRYMT INANN FILMEN BÖRJAR ? :'( Redigerad 18 januari, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det är bara att använda sig av Windows Movie Maker, fungerar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Bara du har Windows XP så har du Windows Movie Maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 HAHA jag vet vad Windows Movie Maker är jag har den men när jag har filmat klart hur lägger jag upp mitt namn på rutan när FILMEN STARTAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Åh.. det är ju sånt du redigerar dit i programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 NÄSTA TORSDAG V.4 SÅ SKA JAG FÅ MIN PS2 FRÅN LAGNING ! OCH DÅ SKA JAG FILMA NÅGRA FILMER VIA USB-WEBCAM SÅ GÅR JÄTTE BRA MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA FILMA FÖR NÅGOT ! INGA STUNTS TACK ! EDIT: HUR ANIMERAR JAG MITT NAMN PÅ BÖRJAN AV FILMEN SÅ DET STÅR NÅT GRYMT INANN FILMEN BÖRJAR ? :'( Men lol då det är ju väll stunts man vill se ??? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 För att lägga till tex. ditt namn så trycker du på verktyg (uppe i raden där det står bla. arkiv m.m) och sedan texter och eftertexter ps kan man få tag på filmen sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Lol USB webcame, blir ju jätte bra bild! Fingers crossed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Du har väl Movie Maker 2? Ladda ner det om du inte har det, det blir mycket bättre med 2an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Lol USB webcame, blir ju jätte bra bild! Fingers crossed. Ord, kan knappt vänta. Varför all caps, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Är du säker på att du ska använda usb webcam? bilden kommer inte vara bra direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Är du säker på att du ska använda usb webcam? bilden kommer inte vara bra direkt... HAHA driver du med mig ! hur ska jag för klara asså min usb webcam har Ultra mega bra kvalité ! när jag köpte den så filma jag på tv:n då trode jag att bilden skulle få störningar men det fick den inte så jag har bestämt att filma Redigerad 18 januari, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Jag ser fram emot när du är klar med fimen (p.s. kan du skriva en ny topic T-Reex?) Redigerad 18 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 HAHA driver du med mig ! hur ska jag för klara asså min usb webcam har Ultra mega bra kvalité ! när jag köpte den så filma jag på tv:n då trode jag att bilden skulle få störningar men det fick den inte så jag har bestämt att filma "för klara" www.skrivihop.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Vad ska du då spela in, ja menar man brukar ju spela in för att man ska stunta. du kan ju inte bara köra runt i en bil eller nått det skulle ju vara hur tråkigt som helst att kolla på. Det enda ja kan föreslå är att stunta. Fast det är ju roligare att stunta i Vice City såklart men aja..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Webcam är dåligt att filma med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Om du inte vet hur WMM fungerar så kan du lägga ner nu! såvida du inte har ett annat videoprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Blir det aldrig något av filmerna eller? Man hör massa folk som säger att dom ska göra filmer men inget händer :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 När kommer filmen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts