Bruttan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Bruden på trafikskolan me en blå pil på, det står att ja ska imponera på henne men hur? hur ger jag tex en blombukett till nån? trycker ja på O så slåss han ju me blommorna o då blir tjejen arg :S När får jag min andra flickvän? har bara haft den första vad hon nu hette, nu har ja kommit till uppdragen av Loco (pimpen) men fortfarande ingen flickvän. Hur vet man vad tjejen tycker om att göra? Hur hon vill att jag ska vara osv... Måste ja klara av Driving School för att få börja på andra skolor? Måste jag vinna biljardspelen för o få 100% Fan va frågor ja ställer, kanske verkar blåst eller så, men ja vill hemskt gärna ja svar.. Tack på förhand /BRUTTAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Bruden på Driving School vill att du ska vara mycket fet och ha lite muskler. Du kan kolla Här så hittar du all info om alla tjejer. Nej du behöver inte klara av driving school för att börja på andra skolor. Nej biljardspelen har inget med 100% att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det där med blommorna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Blommorna är en pressent. Men du kan också ge dom en dildo. Den finns i polishusen i duchen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Bli fet. Håll inne L1. När du väljer att få henne. Det vet man inte, testa dig fram eller kolla upp. Nej. Nej. Mycket nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 20 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Hehe va snälla ni e som svarar =) men hur sa ni att man ger blommorna till henne? eftersom man bara slåss med O. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hehe va snälla ni e som svarar =) men hur sa ni att man ger blommorna till henne? eftersom man bara slåss med O. :S Om du ställer dig tillräckligt nära flickvännen med blommorna så ska det komma upp en textruta i övre vänstra hörnet att du ska " trycka L1" om du vill ge henne blommorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts