Tackleberry Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Men WTF faen vad osäkra ni är då! Jag tar tag i det själv då. Regler: Man får anmäla vem som helst (inklusive sig själv) till denna tävling. Den gäller endast signaturer, och endast bild-signaturer. Den 30:e gör jag en topic. Man får inte rösta på sig själv, och alla som har anmält sig måster rösta på någon, annars är ni diskade. Ät såpa, alltså! Editar så fort någon anmäler sig. Detta är de som är med just nu: Mikolan Vigge Okka Crice Siana Lindström Tackleberry Scotty Vinnecool Patrik köttis Mons Diezl Du kanske inte vet det, men den 30:nde har faktiskt redan varit... Blir det nå eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Efter som jag är så *soet* borde min få vara med.. PLeeez!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Omg, polaren gjorde en feting åt mig kan jag vara med med denna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Varför skulle du?.. tiden är ju ute? *hih* Äkligt nice iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Omg, polaren gjorde en feting åt mig kan jag vara med med denna ? Snygg tänkt på att göra en sån bakgrund... Hmm när jag är provfri så kanske jag gör det... Juste det händer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Omg, polaren gjorde en feting åt mig kan jag vara med med denna ? Bör inte signaturer som är otillåtna på gtasajten (kolla storleken) bli diskade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Omg, polaren gjorde en feting åt mig kan jag vara med med denna ? Din polare får göra "fetingen" mindre i storlek, den är ca 400kb för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Min borde få vara med, den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Man ser inte bilden... Jag ser bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Din polare får göra "fetingen" mindre i storlek, den är ca 400kb för stor. Men ja har inte tankat upp den här på gtasajten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Men ja har inte tankat upp den här på gtasajten ? Vad spelar det för roll? Besökare måste ändå ladda hem din signatur när de går in på en sida som innehåller din sigg. Tänk på att alla kanske inte har 10mbps Fiber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Fan ska dom ladda hem för ? den syns ju direkt i fönstret ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Fan ska dom ladda hem för ? den syns ju direkt i fönstret ? Om det är en stor bild i fönstret tar det ju längre tid att öppna sidan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Ja, det är sant men ingen ska ladda hem nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Laddas inte bilder ner automatiskt när man ser dom? Och då hamnar dom i någon typ temp-mapp... Eller är jag helt ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nej du har helt rätt. Sen cachas den om man har det påslaget. Annars tankas den varje gång man ska se på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 (redigerad) Fan ska dom ladda hem för ? den syns ju direkt i fönstret ? Årets komentar hahaha Redigerad 2 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nej va roligt, skrattar ihjäl mig, NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Nej va roligt, skrattar ihjäl mig, NOT! Synd att du inte ser humorn i det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Fan ska dom ladda hem för ? den syns ju direkt i fönstret ? Du har aldrig tänkt på att de måste ladda ner den får att den ska kunna visas? Tror du att det magiskt ritas upp av webbläsaren, som kan känna på sig hur bilden ser ut baserat på namnet på den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts