Patrik Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Fan, varför måste alla uploaders lägga av precis nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 You're in Hur många alternativ får plats i en poll? Får la skita i poll o bara göra en topic annars... 15 alternativ per poll. Men kör på topic istället, det hindrar folk från att rösta på sig själv. Kan det inte vara en regel också att alla som ställer upp i tävlingen måste rösta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Jag anmäler mig själv om det fortfarande finns plats ! Hmm borde fixa en snygg bakgrund! Synd att man inte har tid... Redigerad 24 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag anmäler mig själv också (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag anmäler mig själv också (: Åh, din är lätt snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Åh, din är lätt snyggast! Jo men visst (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 STOR FETINGJÄVEL TILL BOKSTAV! asg!! påminner om det där sjuyka japanska spelet när man rullar runt och fångar saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 15 alternativ per poll. Men kör på topic istället, det hindrar folk från att rösta på sig själv. Kan det inte vara en regel också att alla som ställer upp i tävlingen måste rösta? Visst, har lagt till det. Mons och Diezl är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 15 alternativ per poll. Men kör på topic istället, det hindrar folk från att rösta på sig själv. Kan det inte vara en regel också att alla som ställer upp i tävlingen måste rösta? Bra idé! Så borde alla tävlingar i framtiden vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Snyggt Mons ! Vilket program har du gjort den i? Och vad är det för något mellan regnbågen och staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Snyggt Mons ! Vilket program har du gjort den i? Och vad är det för något mellan regnbågen och staden? Ser ut som en hög av en blåval, hus, parisehjul, båt, baseball arena m.m.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Snyggt Mons ! Vilket program har du gjort den i? Och vad är det för något mellan regnbågen och staden? Det är inte han som gjort den, det är en framsida till ett PS2 spel i Japan, här är länk Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Jag är med om jag får!! EDIT: Räkna inte med prickarna!! Redigerad 25 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Tycker min är ganska Soetast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Det är inte han som gjort den, det är en framsida till ett PS2 spel i Japan, här är länk Länk Hey! That's cheating ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 CHEATER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Mons lär ju bli diskad .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 .vafan? har han sagt att han har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Jag skämtade ! Fast man bör ju ha det i åtanke när man röstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Eh..jag visste inte att man var tvungen att göra dom från grunden, jag menar "signaturer, och endast bild-signaturer" men jag har ju skrivit texten (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts