HOWHOW Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Måste säga att vigges är bäst av alla, dels för att den är snygg, och dels för att det är olika bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag självnominerar mig själv. Egosexism. ...känns som om det är det enda jag skriver på detta forum nuförtiden. Ehum, hej igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Oh, okkas är inte att leka med. Fixade en åt mig själv nu också. Tjoflöjt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Oh, okkas är inte att leka med. Fixade en åt mig själv nu också. Tjoflöjt. Väldigt snygg! Euforisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Väldigt snygg! Euforisk! Hahaha, ain't that the truth? "Euforisk", haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hahaha, ain't that the truth? "Euforisk", haha.. Haha, det är ett ord som borde missbrukas mer! Underanvänt, that is... Mer euforik (euforik = konsten att använda ordet euforisk) åt folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Får väl utnämna mig själv som alla andra Min är väl inte rolig men den är jaevligt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag nominerar mig själv då @ okka; sluta använda så konstiga ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Om det verkligen blir en ny tävling kan jag lika gärna nominera mig själv... Redigerad 23 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Näpp, blir knappast en ny tävling, "tävlingsledaren" har ju stuckit från forumet. Eller om ingen annan vill ta jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Näpp, blir knappast en ny tävling, "tävlingsledaren" har ju stuckit från forumet. Eller om ingen annan vill ta jobbet? Jag hade ju en alldeles nyss, behövs det verkligen en ny redan? Vill också säga att vinnaren av den var KalleR med sin animerade sig, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Min är väl en aning ripoff av vigges, men iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Min då? Riktig, satsarbild, eller hur! Ärdet någon som vet hurstora bilderna får vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Min då? Riktig, satsarbild, eller hur! Ärdet någon som vet hurstora bilderna får vara? Max 100kb, 500x200 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Men WTF faen vad osäkra ni är då! Jag tar tag i det själv då. Regler: Man får anmäla vem som helst (inklusive sig själv) till denna tävling. Den gäller endast signaturer, och endast bild-signaturer. Den 30:e gör jag en topic. Man får inte rösta på sig själv, och alla som har anmält sig måster rösta på någon, annars är ni diskade. Ät såpa, alltså! Editar så fort någon anmäler sig. Detta är de som är med just nu: Mikolan Vigge Okka Crice Siana Lindström Tackleberry Scotty Vinnecool Patrik köttis Mons Diezl Redigerad 25 januari, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Men WTF faen vad osäkra ni är då! Jag tar tag i det själv då. Regler: Man får anmäla vem som helst (inklusive sig själv) till denna tävling. Den gäller endast signaturer, och endast bild-signaturer. Den 30:e gör jag en poll. Editar så fort någon anmäler sig. Detta är de som är med just nu: Mikolan Vigge Okka Crice Siana Lindström Tackleberry Scotty Vinnecool Aja, går med också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Aja, går med också.. You're in Hur många alternativ får plats i en poll? Får la skita i poll o bara göra en topic annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Lite lustigt eftersom man har signaturen som man tycker själv är snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Då anmäler jag mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Lite lustigt eftersom man har signaturen som man tycker själv är snyggast. Man får anmäla sig själv, men inte rösta på sig själv så försök inte spela smart, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts