DonVito Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Mitt första inlägg på forumet blir en förfrågan om ni vill vara med i en "tävling" där vi röstar fram den roligaste signaturen (bilden, inte texten)! Ända kravet för att vara med är att signaturbilden inte får vara större än 400x100 pixlar, du måste ha gjort den själv samt att du inte får rösta på din egen signaturbild. Hoppas att så många som möjligt vill vara med! Deltar själv med en signatur som kommer komma upp senare under dagen! Redigerad 18 januari, 2005 av DonVito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Mine <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 1. fel forum, flyttar 2. läs reglerna, din signatur är för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DonVito Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Du kan ta bort mitt konto då jag nu har vänt mig till ett annat GTA-forum där man får ha den avatar/signatur man vill! Redigerad 18 januari, 2005 av DonVito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Du kan ta bort mitt konto då jag nu har vänt mig till ett annat GTA-forum där man får ha den avatar/signatur man vill! Okej, ha det gött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Du kan ta bort mitt konto då jag nu har vänt mig till ett annat GTA-forum där man får ha den avatar/signatur man vill! Vi kommer inte sakna dig... Redigerad 18 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Snyggast bild har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 1. fel forum, flyttar 2. läs reglerna, din signatur är för stor Men skit i texten för fan =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Men skit i texten för fan =D Vilken text? Hans signatur var ca 250kb, signaturer bör högst vara 100kb Redigerad 18 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vilken text? Hans signatur var ca 250kb, signaturer bör högst vara 100kb Jaha trodde du menade att min signatur var för stor för tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jaha trodde du menade att min signatur var för stor för tävlingen Hur fixar man en signaturbild? (kan någon ge mig en snabb gudie?) PLZZZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1079 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vi hade ju nyss en sån här tävling, och det är nog inte så många signaturer som ändrats sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vi hade ju nyss en sån här tävling, och det är nog inte så många signaturer som ändrats sedan dess. Min ändras hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Min är ganska ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Min är ganska ny! Och den har ändrats till något bättre. Status till dig för din Halo-sign! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1079 Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hmm.. någon som har hjärta nog att göra någon slags "how to do..."-photoshop grej? Jag fattar noll, och inte blir det bättre med hjälpavsnitten där... Detta var det bästa jag lyckades med... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/GEAS-loggo_-kopia-.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 (redigerad) Hmm.. någon som har hjärta nog att göra någon slags "how to do..."-photoshop grej? Jag fattar noll, och inte blir det bättre med hjälpavsnitten där... Detta var det bästa jag lyckades med... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/GEAS-loggo_-kopia-.jpg Man ser inte bilden... Redigerad 20 januari, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Min är ganska ny! Dessutom är den för hög, 200px är max (men i min åsikt alldeles för mycket även det, men det är inte jag som bestämmer reglerna...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts