pinner Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Här är ett hjul jag gjorde tidigare idag fritt att använda för alla som vill. Det har c:a 4500 faces och tyvärr är det bara fäljen så däck få man fixa själv om man vill ha det. Hjulet Redigerad 17 januari, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Skitsnyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Jag har gjort ett däck nu, men det finns ett litet problem efter att ha minskat polygonantalet på fälgen kraftigt blev det totalt c:a 10 000 faces. Tyvärr ser inte fälgen lika bra ut nu då t.ex är hålen i mitten kantiga :'( men här är den i alla fall Hjul Redigerad 18 januari, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 .ser bra ut, tycker bara inte du skulle ha gjort däck mönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag vet att det kanske inte var en jätte smart ide men jag gjorde hjulet till en bil som ska bli lite mer högpolygon och då är det bra med däck mönster. Men gillar man inte det kan man bara göra ett eget däck till fälgen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts