Maxz Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Om jag vill tex spara in något jag skriver på microsoft sam som en ljud hur fasen gör jag då? Finns det något prog man kan spela in det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Sök på "capture sound" på Download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Om du har ett ljudkort från Creative kan du spela in det du hör direkt i Ljudinspelaren genom att välja "what u hear" som inspelningskälla i mixern. Redigerad 17 januari, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Tackar hittade ett par bra där EDIT: Arvid ska pröva det också ! Redigerad 17 januari, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Funkar för mig med "Wave" som inspelningskälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Har nu en till fråga andvänder samma topic så jag slipper göra en ny Jag vill ha fler "computer voices" alltså ungefär som Microsoft Sam! Jag har hittat Microsoft Mary och Mike men jag vet att det finns andra program där man kan göra samma sak alltså skirva in ett ord och då hör man det sägas! Jag hade ett liknande program som var jädrans bra som man kunde ha en spansk röst på också men jag kommer ej ihåg vad det programet heter Någon som kanske vet något prog? har kollat runt lite på download.com men har inte hittat några bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vart hittade du mike å mary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Kommer inte ihåg riktigt men jag sökte runt lite fast kommer inte ihåg heller vad jag sökte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Har nu en till fråga andvänder samma topic så jag slipper göra en ny Jag vill ha fler "computer voices" alltså ungefär som Microsoft Sam! Jag har hittat Microsoft Mary och Mike men jag vet att det finns andra program där man kan göra samma sak alltså skirva in ett ord och då hör man det sägas! Jag hade ett liknande program som var jädrans bra som man kunde ha en spansk röst på också men jag kommer ej ihåg vad det programet heter Någon som kanske vet något prog? har kollat runt lite på download.com men har inte hittat några bra Sök på TTS voices så kommer du hitta många. Själv har jag tyska, engelska, italienska, spanska, japanska osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 TTS voicerna jag hittade var endast som man kunde skriva in på en internet sida som en röst läste upp! Jag vill ha röster som låter ungefär som de här http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...0118-180410.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Jag har tagit en låt och andvänt mig av Microsoft Mike till att sjunga För er som vill lyssna lägger jag upp den, den är väldigt udda då rösten är så jäkla entonig! Microsoft Mike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Finns det några röster man kan tanka ner till Tal-grejen på kontrollpanelen..? Sam är så jävla tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Ja det finns det! Jag har hittat Microsoft Mike och Microsoft Mary. Men jag kommer inte ihåg sidan jag laddade ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hehu, googlade lite och hittade ganska snabbt dethär! Dock får jag det inte att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 (redigerad) Det programmet jag laddade hette sapi51xp.exe så det verkar inte vara samma fil som du laddade (inte samma namn iaf). EDIT: För er som vill ha fler röster och inte hittar eller inte får det att funka så kan jag skicka över det på msn. Redigerad 23 januari, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts