Jump to content

Mozilla Firefox vs. Internet Explorer

Everest
 Share

Vilken webläsare föredrar du?  

146 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 months later...

Ingen idé att göra en ny tråd för ett så litet inlägg, drar upp denna istället.

Jag står fortfarande för att Firefox är mycket bättre än IE, nu har jag en till anledning...

Ladda ner FireTune här. Programmet "trimmar" Firefox, alltså gör det mycket snabbare. Det är riskfritt och jag använder det själv. Firefox blir faktiskt mycket snabbare än jag trodde, förväntade mig inte sådan stor skillnad.

Klaga inte för att jag drog upp en gammal tråd. Hade jag gjort en ny hade någon ändå skrivit: "Va fan! Sluta göra nya trådar hela tiden, finns massor med trådar för Firefox!"

Eller något liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag votar IE men firefox är inte så säkert som ni alla tror. Jag brukar läsa computer emergency response team polska. De brukar säga vilka stora evengemang som äger rum om datans säkerhet m.m. Visst finns det många säkerhetshål IE men det finns också många till Firefox. Många har bara inte blivit hittade. Så jag kör med IE men har testat Firefox. :P

Om ni kan polska så gå in på deras hemsida. Det finns också på engelska.My Webpage

Länk till kommentar
Dela på andra sidor