okka Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Mozilla, motherfucker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 HAHAHAHA jag fattar inte på mig folk som använder IE och dom som säger att det är snabbare..HAHAHAHAHAHA IE är inte snabbare, men det drar mindre minne. Rör sig bara om någon Mb, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Om man märker skillnad på mozilla & internet har man för dåligt bredband Redigerad 13 februari, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Internet Exploder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Vote: Internet Explorer Fungerar kanon för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 För er som vill ha ett snyggt tema (i min mening ruggigt snyggt , använder det nu) http://www.spuler.us/smoke/index.html För folk som jobbar inom webdesign/programmering: http://www.chrispederick.com/work/firefox/webdeveloper/ Snyggt var det.. använder tack för tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Safari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Mozilla firefox, varför vill man ha en webläsare som inte läser CSS rätt? edit : som inte heller stöder PNG-bilder. Redigerad 14 februari, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Mozilla firefox bytte när IE6 fuckade sej så att jag inte kunde byta startsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 När man haft mozilla så tycker man IE är så jävla segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ingen idé att göra en ny tråd för ett så litet inlägg, drar upp denna istället. Jag står fortfarande för att Firefox är mycket bättre än IE, nu har jag en till anledning... Ladda ner FireTune här. Programmet "trimmar" Firefox, alltså gör det mycket snabbare. Det är riskfritt och jag använder det själv. Firefox blir faktiskt mycket snabbare än jag trodde, förväntade mig inte sådan stor skillnad. Klaga inte för att jag drog upp en gammal tråd. Hade jag gjort en ny hade någon ändå skrivit: "Va fan! Sluta göra nya trådar hela tiden, finns massor med trådar för Firefox!" Eller något liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vote: Firefox Firefox e mycket bättre för i IE finns det massa toolbars som e ganska jobbiga Har även testat opera men FF vinner över både IE och opera FIREFOX 4 LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 OMG! Använder Mozilla nu, det e fan fett mkt snabbare än IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vote: Annan Opera for life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag votar IE men firefox är inte så säkert som ni alla tror. Jag brukar läsa computer emergency response team polska. De brukar säga vilka stora evengemang som äger rum om datans säkerhet m.m. Visst finns det många säkerhetshål IE men det finns också många till Firefox. Många har bara inte blivit hittade. Så jag kör med IE men har testat Firefox. Om ni kan polska så gå in på deras hemsida. Det finns också på engelska.My Webpage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Mozzzilla. På IE får man en jävla massa popups som inte ens kan stoppas med hjälp av en popupblocker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Internet explorer. Stör mig grymt mycket på Mozilla firefox då min bror har de på sin dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Internet explorer. Stör mig grymt mycket på Mozilla firefox då min bror har de på sin dator. Jaha, varför är det störande då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Firefox für alles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts