Jump to content

Mozilla Firefox vs. Internet Explorer

Everest
 Share

Vilken webläsare föredrar du?  

146 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Firefox

Många klagar på att vissa sidor ser fula ut i Firefox, men jag tycker nästan tvärtom... Jag tycker det är skitsvårt att designa webbsidor för IE, tabeller blir nästan alltid helt fel, och så klarar den inte ens genomskinliga PNG-bilder...

Sen finns det en plugin till Firefox, som heter BugMeNot, förmodligen världens smartaste plugin i världshistorien :unsure:

Den gör nämligen så att man inte behöver registrera sig på sidor som FilePlanet för att ladda ner något. Den har nämligen en stor databas online med användarnamn och lösenord till nästan alla sidor på internet, det är riktigt ovanligt om en sida inte finns med i deras databas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många klagar på att vissa sidor ser fula ut i Firefox, men jag tycker nästan tvärtom... Jag tycker det är skitsvårt att designa webbsidor för IE, tabeller blir nästan alltid helt fel, och så klarar den inte ens genomskinliga PNG-bilder...

Sen finns det en plugin till Firefox, som heter BugMeNot, förmodligen världens smartaste plugin i världshistorien :unsure:

Den gör nämligen så att man inte behöver registrera sig på sidor som FilePlanet för att ladda ner något. Den har nämligen en stor databas online med användarnamn och lösenord till nästan alla sidor på internet, det är riktigt ovanligt om en sida inte finns med i deras databas.

MEN STOR JÄVLA BOKSTAV

http://www.bugmenot.com/ ?

Får tacka skribb för tipset om Maxthon, använder det nu, verkar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN STOR JÄVLA BOKSTAV

http://www.bugmenot.com/ ?

Får tacka skribb för tipset om Maxthon, använder det nu, verkar bra.

Japp, det är det, men det är mycket skönare att bara kunna högreklicka på login-fältet och välja BugMeNot, så kommer det upp ett användarnamn och lösenord, än att behöva gå in på en annan sida varje gång :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många klagar på att vissa sidor ser fula ut i Firefox, men jag tycker nästan tvärtom... Jag tycker  det är skitsvårt att designa webbsidor för IE, tabeller blir nästan alltid helt fel, och så klarar den inte ens genomskinliga PNG-bilder...

Smart, tackar :P

edit, testade på fileplanet, men det blir incorrect password varje gång

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor