StellHell Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 IE foo Life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 VOTE Mozilla firefox IE suger dase Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 VOTE: FireFox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vote: IE orka jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 btw, Maxthon, är inte det MyIE2? Det är väl bara IE med tabbar eller? JA, du har så rätt så! Det funkar felfritt för mig Eller bara tabbar, det finns mycket mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Man upptäcker oftast inte hur dåligt IE är om man inte provat nån annan webbläsare. Jag tror säkert att Maxthon, Opera, Safari, etc är bra. Men jag håller nog på med Firefox ett tag till innan jag provar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vote: Mozilla Firefox Många fördelar med mozilla firefox. Tillgång till olika teman, mycket bättre nerladdningssystem , lättare att hantera sidorna med "tabs". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 JA, du har så rätt så! Det funkar felfritt för mig Eller bara tabbar, det finns mycket mer... Ja men det har väl fortfarande Microsofts dåliga webstandard som bas eller? Det är största anledningen för att jag har FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vote : Mozilla Firefox Har kört med IE explorer, men eftersom jag inte hade nån riktigt bra pop-up stoppare och jag hade massa fula searchbars som man inte orkar ta bort använder jag firefox. Sen tycker jag det är asbra med att starta nya "Tabs" eller flikar eller vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ja men det har väl fortfarande Microsofts dåliga webstandard som bas eller? Det är största anledningen för att jag har FF Jag tror det. Men vad gör det, alla som gör webbsidor anpassar de efter IE eftersom 96% av internetanvändarna i hela världen använder IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Firefox. Tycker om alla extra funktioner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) VOTE: Firefox (Använder Netscape, men det är typ samma sak) PS. Är inte Netscape den näst populäraste? Redigerad 18 januari, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vote: Firefox Många klagar på att vissa sidor ser fula ut i Firefox, men jag tycker nästan tvärtom... Jag tycker det är skitsvårt att designa webbsidor för IE, tabeller blir nästan alltid helt fel, och så klarar den inte ens genomskinliga PNG-bilder... Sen finns det en plugin till Firefox, som heter BugMeNot, förmodligen världens smartaste plugin i världshistorien Den gör nämligen så att man inte behöver registrera sig på sidor som FilePlanet för att ladda ner något. Den har nämligen en stor databas online med användarnamn och lösenord till nästan alla sidor på internet, det är riktigt ovanligt om en sida inte finns med i deras databas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vote: Firefox Många klagar på att vissa sidor ser fula ut i Firefox, men jag tycker nästan tvärtom... Jag tycker det är skitsvårt att designa webbsidor för IE, tabeller blir nästan alltid helt fel, och så klarar den inte ens genomskinliga PNG-bilder... Sen finns det en plugin till Firefox, som heter BugMeNot, förmodligen världens smartaste plugin i världshistorien Den gör nämligen så att man inte behöver registrera sig på sidor som FilePlanet för att ladda ner något. Den har nämligen en stor databas online med användarnamn och lösenord till nästan alla sidor på internet, det är riktigt ovanligt om en sida inte finns med i deras databas. MEN STOR JÄVLA BOKSTAV http://www.bugmenot.com/ ? Får tacka skribb för tipset om Maxthon, använder det nu, verkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 MEN STOR JÄVLA BOKSTAV http://www.bugmenot.com/ ? Får tacka skribb för tipset om Maxthon, använder det nu, verkar bra. Japp, det är det, men det är mycket skönare att bara kunna högreklicka på login-fältet och välja BugMeNot, så kommer det upp ett användarnamn och lösenord, än att behöva gå in på en annan sida varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Vote: Firefox Många klagar på att vissa sidor ser fula ut i Firefox, men jag tycker nästan tvärtom... Jag tycker det är skitsvårt att designa webbsidor för IE, tabeller blir nästan alltid helt fel, och så klarar den inte ens genomskinliga PNG-bilder... Sen finns det en plugin till Firefox, som heter BugMeNot, förmodligen världens smartaste plugin i världshistorien Den gör nämligen så att man inte behöver registrera sig på sidor som FilePlanet för att ladda ner något. Den har nämligen en stor databas online med användarnamn och lösenord till nästan alla sidor på internet, det är riktigt ovanligt om en sida inte finns med i deras databas. Smart, tackar edit, testade på fileplanet, men det blir incorrect password varje gång Redigerad 18 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Firefox Btw, ingen av de konservativa insnöade dårar som jag har träffat, kan lägga fram ett enda argument till varför man ska använda IE. Anledningen tycks för mig ganska simpel: Det finns inga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Firefox faller min röst på. Har haft oräknerliga problem med IE och nu har jag vant mig vid Firefox. Använder bara IE till de fåtal sidor som inte fungerar så bra i Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Håller med till 100%!, (detta är störande med w0rd saken, mer än med stor bokstav) @ curly... Jag gör samma sak . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Vote IE......ärligt talat tycker jag inte att det är någon större skillnad IE funkar helt enkelt bättre för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts