Stevex Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Har ni spelat Dekrim , det är ett mycket roligt internet spel där man är kriminell och gör olika stötar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Har ni spelat Dekrim , det är ett mycket roligt internet spel där man är kriminell och gör olika stötar Du när du har typ 50 resturanger båra banker och några kanrkfabriker är det inge kul längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Dekrim är så jävla utjatat. Hatar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Dekrim, hehe. Det vart olagligt på våran skola, efter jag "råkade" göra det populärt på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Dekrim ute förlänge sen Man spelar ju hellre på www.123spill.no Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Är man rik och har mycket respekt är det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Dekrim ute förlänge sen Man spelar ju hellre på www.123spill.no Spelar www.123spill.com jag. För jag gillar inte norska hemsidor. (jag vet att man redirectas till *.no men jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag kör inte dekrim, men jag kör www.thecrims.com ... det är lite svårare, lite roligare och lite coolare eftersom det nästan är internationellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag ligger 2:a på dekrim east side Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag ligger 2:a på dekrim east side Funderar på att regga mig igen... men det avr lite irreternade att man blev trött hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Spelar www.123spill.com jag. För jag gillar inte norska hemsidor. (jag vet att man redirectas till *.no men jaja. Haha =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Funderar på att regga mig igen... men det avr lite irreternade att man blev trött hela tiden Jag tyckte det var mer irriterande med det där förbannade fängelset som dom envisades med att slänga in en i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Usch hatar det där spelet Man dör ju nästan direkt, iallafall jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Jag ligger 2:a på dekrim east side Du har ju köpt den gubben> /ice-Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Du har ju köpt den gubben> :P /ice-Q Jo ja köpte den / visste att du var ice-Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jo ja köpte den / visste att du var ice-Q nix det gjordde du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Dekrim är så jäääääävla uttjatat..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts