erik_vice88 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Om man går in på www.rockstargames.com/sanandreas och går in på Los Santos o sen klickar högst up till höger på Palomino Creek och sen på Hanky Panky Point så ser man tre bilar framför en stor utsikt över Las Venturas. Vart ligger det stället? Jag vet var Hanky Panky Point ligger men inte det stället på bilden. Det Hanky Panky Point jag har varit är bara en kulle med några granar på Redigerad 17 januari, 2005 av erik_vice88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hanky Panky point ligger i Los santos ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har inte heller hittat det ställe där dom tre biliarna står på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hanky Panky point ligger i Los santos ? Gå in på hemsidan så fattar du vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det är aldrig någon där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Istället för att kolla vad som står under bilden så kanske man fattar varför dom har satt dit tre bilar på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det ligger i nordöstra hörnet av Red County. Det finns utmarkerat på kartan man får med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 LOL åt texten under bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 "popular with young couples and dirty old men" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 "popular with young couples and dirty old men" haha Haha dagens lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 "popular with young couples and dirty old men" haha Haha dagens lol Opps du han före DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Haha dagens lol Opps du han före DaVa Posted: Jan 20 2005, 15:36 Posted: Jan 18 2005, 21:42 Hmm jadu han va ju 2 dagar före och varför la du till: "Opps du han före DaVa", du har inte ens editat, alltså visste du redan innan du postade att han hadde skrivit det och alltså var din post totalt onödig (nästan lika onödig som min är ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts