Jump to content

Soldat

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Är det nån här som spelat det polska spelet (haha, nu blir ni genast avskräckta, förstår jag) Soldat? Det är jäkligt kul, jag kan verkligen rekommendera det. Passar utmärkt till att köra i skolan, bara zippa upp och köra igång. Tyvärr är det inte så många svenska spelare, det är nog lite okänt här.

Ladda ner här! För vissa datorer ser Setup ut att hänga sig, datorn verkar ha slutat svara. Så är det också, men låt bli alla knappar! Efter tre minuter, max, är det klart att sätta igång. Ibland händer det att samma sak händer när man går in i katalogen för att ta Soldat.exe. Likadant här, låt bli knapparna och sedan, efter att dessa två saker buggat sig fungerar det totalt problemfritt.

Nu tycker ni kanske inte att det här ser så imponerande ut, men ni lär ångra er!

screenshot19_361376_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Mja, worms är ju steg för steg, i turordning. Liero är ju maskar det med, men med realtid och enbart två spelare (Liero Xtreme räknar jag inte, det var skandal-dåligt.)

Liero är väl det man kan likna det mest vid, men man har fler grenar.

• Deathmatch, givetvis.
  • Pointmatch - Deathmatch, men den som har flaggan får dubbla poäng.
  • Teammatch - deathmatch med teams, vet ni antagligen.
  • CTF (det här ska jag inte behöva förklara för någon)
  • Rambo Match - Enbart den som har rambobågen får poäng, och han får mer liv hela tiden. Bågen är dessutom ett extremt bra vapen.
  • Infiltration - blå laget försvarar flaggan och får poäng för den tid de gör det. Röda laget ska ta flaggan, och får därmed mycket poäng i och med att det är svårt.

Pliis, ladda ner det! Det är kul, och jag saknar som sagt svenska spelare! :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, liero, ja. Haha, jag spelar det fortfarande med min brorsa. Jag har gjort det sen sjuan (går i tvåan nu) och vi lirar i princip varje helg när han har permis (nej, han sitter inte inne. Nej, permis ska inte förväxlas med penis. Nej, det var inget bra skämt.) och vi skrattar verkligen högt när vi lirar. Ger verkligen färg på uttrycket lol, rotfl skulle också passa in, men jag rullar inte på golvet - kanske lmao också, men jag har roeven kvar. Gah! On-topic!

Jo. Som sagt. Ladda ner det, så kanske vi t.o.m. kan komma överens om en tid vi alla Soldatdggare kan passa in. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor