Mr.Magic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) En till poll, kul va? Vote: 1. Tekken 2. Dead or Alive 3. Mortal Kombat Get over here! Jag har inte spelat Virtua Fighter Redigerad 17 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 INGET TAR MORTAL KOMBAT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vote: Tekken... Det är skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vote : Dead or alive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 VOTE: Super Smash Bros. Melee Det är faktiskt det enda jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag gillade såna spela när jag var mindre, men spelar itne dem längre så jag vet bara Tekken där ovanför VOTE: Gillar inte "Beat 'Em up" spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Har härliga barndomsminnen från tekken turneringar, så det får det bli(Har dock inte spelat ett enda Tekken efter 3:an). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tekken 3 och jag delar på många härliga minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Tekken 3 och jag delar på många härliga minnen! Mm, många fina minnen med tekken 3 :]. EDIT: Kom på att jag har en massa fina minnen från Mortal Kombat och Street Fighter också. Apropå Street Fighter så spelade jag SF 2 på mitt Snes för några veckor sedan. Min favorit är iaf Blanka, aeger så helvetiskt med honom. Redigerad 18 januari, 2005 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 TEKKEN är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 NULL VOTE STREET FIGHTER!!!! HADOUKEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det finns inte ett trick jag inte kan i Tekken 3. Spelade det i princip i hela mellanstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Gillar inget Beat 'Em up spel. Men jag röstar på tekken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Dead or Alive är tio gånger bättre än Tekken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tekken för i HELVETE, ettan och tvåan är ju juveler. Trean är också grymt, med Gon. Vote: Gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Mitt val finns inte, så jag lägger min röst på Mortal Kombat. Annars är ju Soul-serien grymt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Mortal Kombat, många fina minnen därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Soul Calibur 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 MK mortal kombat Lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Tekken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts