siggge Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 För en tid sen skrev GTAsajten att de hade hittat den första förhandstitten av GTA:VC till PC. Sen dess har det vatt tyst om det. Är det ingen som har några nya nyheter om detta? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 För en tid sen skrev GTAsajten att de hade hittat den första förhandstitten av GTA:VC till PC. Sen dess har det vatt tyst om det. Är det ingen som har några nya nyheter om detta? Tacksam för svar! Läs i pcgamer....eller så kan du kolla in en tråd i GTA:VC forumet som heter nått med pcgamer i.....där har jag nämligen skrivit ner hela repotaget!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag har scannat in det på datorn... ska jag lägga upp det här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Egentligen var det bara en recension av Vice City (PS2) i PC Gamer. De kallar det dock för en förhandstitt men det kan jag inte hålla med om att det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts