fredde_135 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nån som hört detta underbara band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nej, vilken genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hårdrockstopicen nästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 SPELAR DOM HÅRDROCK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Dom spelar en typ av hårdrocksballad. För övrigt är dom finnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Gillar inte dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Dom e kassa tycker jag... sjunger bara om sin jävla Dana eller vad hon heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nepp, men nu har jag hört om dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Dom var med i något repotage på radio som jag hörde, innan dom hade hunnit till refrängen i sin första låt så stängde jag av (skiten) ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jo dem är bra, har de släppt något nytt nyligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 De är väl sådär halvbra, trivs bättre med gamla goda Ac/Dc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 De är väl sådär halvbra, trivs bättre med gamla goda Ac/Dc. Hähä, w0rd. Förövrigt, GO SUM41 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Sonata Arctica är ju kung! Varför ska man skriva om dom i en hårdrocks topic när dom spelar Powermetal? Och tycker ni om Powermetal; lyssna på DragonForce! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redcaP Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Det stinker schiiiiiit om dom. In Flames ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts