HardPaty Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Den 18e februari är det dags för beta testning av spelet "Guild Wars" (rollspel). På Fileplanet kan ni få tag på en cd key. (Inte nu men några dagar innan beta testet). Där kan ni ladda ner spelet också. Guild Wars hemsida: Http://www.guildwars.com Till saken nu: Jag och några andra (eller rätt så många faktiskt) har en guild, som heter Rise Against, och vi söker fler medlemmar (Gärna tjejer också). Så om ni vill gå med i guilden så gå in på våran sida HÄR! Vi har också en mIRC channel på irc.gamesurge.net. Den heter #RA.guild. Tänk på att snacka engelska på vårt forum och på vår channel. Edit: Är inte säker på om man kan få tag på cd-keys på fileplanet. Men man fick det innan förra beta-testet iallafall. Kolla Här för en lista med sidor där ni kan få keys. Fileplanet står inte med, därför blev jag osäker. Men det står att det ska uppdateras. Den enda sidan som står med är ju MMORPG.com, och de har en tävling där man får keys. Så jag tror att bara de står med för att de är de ända som har börjat ge ut keys. Vi får så om fileplanet poppar upp på listan. Redigerad 27 januari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Den fjärde februari är det dags för beta testning av spelet "Guild Wars" (rollspel). På Fileplanet kan ni få tag på en cd key. (Inte nu men några dagar innan beta testet). Där kan ni ladda ner spelet också. Guild Wars hemsida: Http://www.guildwars.com Till saken nu: Jag och några andra (eller rätt så många faktiskt) har en guild, som heter Rise Against, och vi söker fler medlemmar (Gärna tjejer också). Så om ni vill gå med i guilden så gå in på vårat forum HÄR! Vi har också en mIRC channel på irc.gamesurge.net. Den heter #RA.guild. Tänk på att snacka engelska på vårt forum och på vår channel. Klart att Guild Wars ska införskaffas. MEN JAG HITTAR INTE CD-KEYN!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111 Edit: Oops... Läste inte "Inte nu men några dagar innan beta testet". Redigerad 17 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Guild Wars är ett mmorpg spel, inte rpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Guild Wars är ett mmorpg spel, inte rpg Jag var lite osäker på om det var det så jag skrev bara rollspel. Ingen som vill bli medlem? Redigerad 18 januari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag lirade open betan runt oktober tror jag, helt okej spel. Gillar färglada spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Okay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Hittar inte vart man kan få tag på CD-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hittar inte vart man kan få tag på CD-key. Inte än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Inte än.. Men dra mig på en vagn med blåbärsfil!!! Jag trodde förstås att det var denna helg testet skulle vart. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hehe. 11 dar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 27 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Nooooo! Det har ändrats till den 18e februari istället! Fan! Nu måste man vänta ännu längre! Edit: Är inte säker på om man kan få tag på cd-keys på fileplanet. Men man fick det innan förra beta-testet iallafall. Kolla Här för en lista med sidor där ni kan få keys. Fileplanet står inte med, därför blev jag osäker. Men det står att det ska uppdateras. Den enda sidan som står med är ju MMORPG.com, och de har en tävling där man får keys. Så jag tror att bara de står med för att de är de ända som har börjat ge ut keys. Vi får så om fileplanet poppar upp på listan. Redigerad 27 januari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Hehe 18 februari lite vrickat datum att släppa betan på...Dom kommer nog inte få lite konkurans av WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Mwahahaha! Nu kan man vinna en betanyckel på Fragzone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts