GarM Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vilken är den snabbaste och bästa motercycklen i Spelet och var kan man hitta dom? Den snabbaste (enligt mig) som jag hittat är NRG-500 och jag undrar nu om det finns någon snabbare och bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vilken är den snabbaste och bästa motercycklen i Spelet och var kan man hitta dom? Den snabbaste (enligt mig) som jag hittat är NRG-500 och jag undrar nu om det finns någon snabbare och bättre? Nej det finns det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Enligt någon sida jag läste på så ska samtliga mc gå i 190 km/h. Men även jag tycker att NRG-500 går bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Själv tycker jag bäst om FCR-900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Sant att alla har en topphastighet på 190 km/h men NRG500 har bäst accelration och den väger betydligt mindre än alla andra, även mindre än sanchez och faggio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Alla går ju jävligt snabbt, bara att vissa är bättre på att axa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag vet ett knep så vilken MC som helst går i så hög fart så hela skärmen blir suddig! Inte bara så som när man gasar på en sträcka så det blir lite suddigt, utan så suddigt det blir när man kör men NOS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag vet ett knep så vilken MC som helst går i så hög fart så hela skärmen blir suddig! Inte bara så som när man gasar på en sträcka så det blir lite suddigt, utan så suddigt det blir när man kör men NOS... Skulle vara kul om du nämnde knepet också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jar tror att han menar att man ska luta analogspaken framåt en bit så åker man snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Skulle vara kul om du nämnde knepet också.. Jaha! Så man ska göra sånt också! När du gör så luta dig aningen framåt, som om du skulle göra en stoppie, fast bromsa inte och luta dig inte helt fram, bara så att han minskar lufttrycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Är det ett knep? det där är väl visste väl alal att man åcker snabbare om amn trycker sig frammåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Är det ett knep? det där är väl visste väl alal att man åcker snabbare om amn trycker sig frammåt. Jo men om nån inte visste vet dom det antagligen nu om dom läst det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jaha! Så man ska göra sånt också! När du gör så luta dig aningen framåt, som om du skulle göra en stoppie, fast bromsa inte och luta dig inte helt fram, bara så att han minskar lufttrycket... Okej, det var nytt.. inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det kom ja på själv i Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det kom ja på själv i Vice city Kom också på det i vice city. Tyckte att det var kul att sitta och trycka på knappen så att det ryckte i tommy och det såg ut som om han hade spasmer och då mäkte jag att det gick fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Kom också på det i vice city. Tyckte att det var kul att sitta och trycka på knappen så att det ryckte i tommy och det såg ut som om han hade spasmer och då mäkte jag att det gick fortare. Det är bättre på PS2 och Xbox för då ser det mer normalt ut , han har ju inte spasmer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Men seriöst alla ni som skriver saker som ex. Redan om man skriver ett tips så är det troligtvis riktat åt dem som inte redan visste det vilket betyder att ni inte behöver ta åt er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jaha! Så man ska göra sånt också! När du gör så luta dig aningen framåt, som om du skulle göra en stoppie, fast bromsa inte och luta dig inte helt fram, bara så att han minskar lufttrycket... Det är ju det mest kända motorcykelknepet i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts