Esperanto Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Kan någon hjälpa mig hur man gör med beteckningarna. jag har fått i läxa att göra så många beteckningar som möjligt. men jag kan bara hitta två stycken H H H H H | | | | | H-C-C-C-C-C-H | | | | | H H H H H H -C-H | H -C-H | H -C-H | H -C-H | H-C-H Kan ni ge mig fler formler? Ämnet är Pentan Redigerad 17 januari, 2005 av Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ehh VA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Stalker: w0rd! gör dina läxor istället för att fråga på forumet (mulla, någon?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Jag fick bara lära mig den här: H H H H H l l l l l H-C-C-C-C-C-H l l l l l H H H H H edit: I den undre är det ju bara 10 väteatomer? Men annars är den likadan bara det att den är vertikal. Redigerad 17 januari, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Eh, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Men rita i paint så man förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 ehh va??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Men varför svarar ni för om ni inte vet vad kolväten är? Bara lite onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 ehh va??? Du lär dig när du blir äldre... Själv kan jag bara de där, fråga nån lärare om hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vad vill du ha hjälp med? Förklara lit emer utförligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Gaaaahh jag hatar kolväten och allt som hör till organiskkemi att göra. Btw min NO-lärare ser ut som Bengt-Åke Gustafsson! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Kunde en hel del innan men har glömt dom alla såna grejer bör stå i din kemibok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts