Bruttan Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det är nog inget märkvärdigt alls men första gången ja körde ett uppdrag me Catalina så klarade jag inte det, men hon var kvar! så gick ja in i den röda ringen igen o tänkte göra om d men då har ja 2 st catalina med mig! så visste ja inte vem som var "ny" så ja dödade den ena, men det tog en kvart innan hos dog typ... fick säkert 500 skott i dig innan hon dog.. sen stog d mission failed... fett skumt iaf :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Men när sånt händer är det bara att köra om, för det är ju lite onödigt att slösa 500 skott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hmmmmm jo det var nog en liten bugg. en gång blev min mille påkörd av en bus. då flög hon upp på ett skithögt tak!!!! sedan ramlade hon ner och dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 GTA SA: Buggarnas spel Men vissa buggar är rätt så roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Varför dödade du de? Två Catalina ger ju dubbelt eldunderstöd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Haha ne ja fick inte dubbelt stöd, bara ännu en jobbig brud som bara sprang efter en.. sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts