algeo Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har hittat en fet bugg! när du kör ett uppdrag med big smoke . det är det med ryssarna när man ska fly från dem på en pcj-600. iallafall när du sitter på mc:n och skjuter på ryssarna och lastbilen, gör hälso-fusk! (det är r1,r2,l1,x,vänster,ner,höger,upp,vänster,ner,höger,upp) då kommer det stå mission failed! me3n skit i det du kommer få SMG , UZI och TeC 9 med oändligt med skott hela tiden!! ALLTSÅ DEN BLIR SOM NÄR MAN GÖR UPPDRAG I BIL ELLER PÅ MC!!!!! as bra är det! .....jag tror jag är först med att se detta för jag har sökt men inte 100% säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pinnen Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Prova att klara det utan att fuska och se hur sött segern smakar när man gör det ärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Man skall icke fuska½! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Upp till var och en om man ska fuska eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Var och en får bestamma om de vill fuska eller inte... Jag gör iaf inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Man kan inte ha SMG, UZI och Tec-9 samtidigt, de tillhör samma kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nej men jag menade smg ,tec9 ellr uzi var för en alltså en utav dom.... jag klarade det utan att fuska bara så att ni vet.... och nu till en helt annan sak håller på att spela om spelet nu men kan någon hjälpa mig med två uppdrag? det ena är när man ska göra low-rider uppdraget ...att visa att man kan? och det andra är när man ska dansa på beachen och ska få 4000 points , jag har prövat typ 30 ggr men misslyckas hela tiden.... det bästa jag har fått är typ 3000...l. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Fuskar man och sparar så får man leva med fusket resten av spelet. I say; fuska när ni har klarat hela spelet och när ni känner för att leka runt, inte för att vinna uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Alla trådar som innehåller fusk borde bli bannlysta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Nej men jag menade smg ,tec9 ellr uzi var för en alltså en utav dom.... jag klarade det utan att fuska bara så att ni vet.... och nu till en helt annan sak håller på att spela om spelet nu men kan någon hjälpa mig med två uppdrag? det ena är när man ska göra low-rider uppdraget ...att visa att man kan? och det andra är när man ska dansa på beachen och ska få 4000 points , jag har prövat typ 30 ggr men misslyckas hela tiden.... det bästa jag har fått är typ 3000...l. Dålig rytmkänsla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 28 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 För det första så fuskade jag inte före jag hade klarat spelet jag håller på att varva. och för det andra så har jag klarat beach party nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Alla trådar som innehåller fusk borde bli bannlysta. Får jag bara fråga varför? Är ju som sagt upp till var och en att bestämma själva om de vill fuska eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Om du fuskar med liv så kan du ju också fuska med vapen... så varför är det nödvändigt med denna bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Om du fuskar med liv så kan du ju också fuska med vapen... så varför är det nödvändigt med denna bugg? Exakt, ja skulle ju precis säga det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 HAN HADE HITTAT EN BUGG, EN BUGG!!! fattar NÅGON?? Nu vet vi att man får oändligt med dittan om man slår in hälsokåden på det uppdraget! TACK FÖR INFO OKEJ BRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 10 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Alltså man behöver alldrig ladda om hellr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Alltså man behöver alldrig ladda om hellr.... Det blir nog lite tråkigt, jag vill ha lite realistiskt, om man blir rik på uppdrag så slösar jag bort pengar fort , känns fel å ha massor av siffror där uppe i hörnet. Fast kan va kul i 5 minuter me å mata på polisen med oändligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Cool bugg men jag gillar inte fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 För ett tag sen körde jag det där uppdraget igen, när vi körde uppför en ramp nere i kloakerna, så dog Smoke och det blev mission failed, när jag spawnade så hade jag oändligt med skott. Detta utan nåt hälsofusk... För övrigt, en annan sak har hänt. Notera att jag bara har dejtat Denise, och nu är tillbaka i LS, och har väl 2 uppdrag kvar på storyn nu.(notera att jag varvat det tidigare, så jag ljuger inte i min signatur.) Men när jag blir wasted, eller busted, så försvinner inte mina vapen. All ammo som jag hade innan jag dog är kvar. Vet inte om det beror på det uppdraget, men jävligt soft är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts