felshoe Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nån som har nåt tips på hur man ska göra på uppdraget när man ska skjuta ner helikoptern i SF??( efter man har dödat Ryder ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Helikoptern stannar lite titt som tätt. När den stannar, försök pricka in en raket skjut sedan med AK4. Upprepa ovan sen igen. -Kattla Redigerad 17 januari, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Just det som är grejen...när jag kör ut på motorvägen är det massa trafik helatiden så jag kommer aödrig före den..sen när man är ute på landet är den alltid långt före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Just det som är grejen...när jag kör ut på motorvägen är det massa trafik helatiden så jag kommer aödrig före den..sen när man är ute på landet är den alltid långt före Ta en snabb motorcykel så är det inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ake .. jag brukar köra tills det står nåt om att den är påväg att försvinna..sen tar jag fram rocket launcher..funkar värmesökande rocketlauncher på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Efter ett par gånger visst jag hur den flög så jag körde iför väg och ställde mig på motorvägen. så när den kom emot mig var der enkelt att skuta ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Mm,jag vet ungefär vilken väg den tar nu...är det nåt mer uppdrag efter det eller öppnas LV direkt efter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Mm,jag vet ungefär vilken väg den tar nu...är det nåt mer uppdrag efter det eller öppnas LV direkt efter ? Det är olika, kanske det kan vara mellan 5-10 st men då räknar jag med Woozies och Zeros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det är olika, kanske det kan vara mellan 5-10 st men då räknar jag med Woozies och Zeros Man måste inte göra zeros för att komma till las venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Man måste inte göra zeros för att komma till las venturas Jag vet men han kanske vill ha 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nej orka ha 100% jag vill bara komma till LV just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Är där nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag klarade inte Zeros uppdrag förrän efter jag klarat End of the line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag orkar inte göra dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts