Stevex Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har tagit alla 100 paket men hittar inte huntern , det stog att den skulle komma till något ställe men jag vet inte var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har tagit alla 100 paket men hittar inte huntern , det stog att den skulle komma till något ställe men jag vet inte var Den fins vid Ocean Beach.... Brevid ett hus strax brevid hamnen (Cortes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag har tagit alla 100 paket men hittar inte huntern , det stog att den skulle komma till något ställe men jag vet inte var Den kommer vid militärstationen vid flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Den kommer vid militärstationen vid flygplatsen Det gör det om man klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Okunniga ungar. Klarat storyn eller hittat alla paket = militärbasen Klarat storyn och hittat alla paket = militärbasen och ocean beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Gggg.... gagaga.... aaaaa! Ni vet exakt vad jag menar! Tapetklister, tapetklister, tapetklister, tapetklister! *Dunkar i takt med nävarna i bordet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Okunniga ungar. Klarat storyn eller hittat alla paket = militärbasen Klarat storyn och hittat alla paket = militärbasen och ocean beach Jag visste ju inte att man var tvungen att klara storyn och paketen för att få den vid ocean beach ( klarade nyss stotyn och hittade den , och klarade polis uppdraget direkt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts