Azore Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Köp det då! Inte helt enkelt när jag inte har pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Är det nån som vet hur man "resettar" tävlingarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Om man tillexempel har vunit guld på alla i sunday cup så tar man sen man vill köra och klickar sen står det typ"du you want reset the race"(stavning tror jag )klicka på okey...tror det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Om man tillexempel har vunit guld på alla i sunday cup så tar man sen man vill köra och klickar sen står det typ"du you want reset the race"(stavning tror jag )klicka på okey...tror det är så edit:ops dubel..ursäkta :"> Redigerad 18 mars, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Och det var nån som frågade om bilarna blev smutsiga/dammiga, det blir de inte(tror jag), men jag tycker att de förlorar sin 'glans'. Så därför kan man nog tvätta dem nån gång ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vad är eran bästa tid runt Nordschleife (med gatbil)? Vore kul med en Perfekt! Det borde dock vara med en bestämd bil Vi skulle kunna köra International A eller B där man rattar en 190E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Kul att nån vill haka på utmaningen! Vilken 190E ska vi åka med, DTM-versionen eller gat-versionen? Finns ju 2 olika licenstester med Mercan. Vore dessutom bra om vi använde av oss av licenstestet, då alla för samma förutsättningar. Då kan ingen i smyg köra med slicks eller liknande Håller för övrigt på att bygga en M3 CSL enbart för "Die Grüne Hölle" ... EDIT: stavfel, vad annars... Redigerad 19 mars, 2005 av Wankel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Kul att nån vill haka på utmaningen! Vilken 190E ska vi åka med, DTM-versionen eller gat-versionen? Finns ju 2 olika licenstester med Mercan. Vore dessutom bra om vi använde av oss av licenstestet, då alla för samma förutsättningar. Då kan ingen i smyg köra med slicks eller liknande Håller för övrigt på att bygga en M3 CSL enbart för "Die Grüne Hölle" ... EDIT: stavfel, vad annars... Är det inte härligt att den banan finns med? Jag kan inte kolla på International A nu eftersom jag startat om min GT karriär och börjat om! Men jag ska snart börja på International B, sen tar det inte så lång tid! Jag minns iallafall att man körde en 190E Evolution, gatlicensierad eller hur det nu stavas. Förövrigt håller jag på med cupen "Spider & Roadsters"! Det svåra är bara att jag använder mig av en Daihatsu Copen, fy vad svårt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag läste för ett tag sen om Juiced att ju mer trim man har på bilen och ju mer man gasar desto mer spinner bilen, bilarna skulle alltså spinna olika mycket beroende på hur mycket man gasar och hur mycket trim man har. Är det likadant på GT4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag läste för ett tag sen om Juiced att ju mer trim man har på bilen och ju mer man gasar desto mer spinner bilen, bilarna skulle alltså spinna olika mycket beroende på hur mycket man gasar och hur mycket trim man har. Är det likadant på GT4? Jepp, de gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kul att nån vill haka på utmaningen! Vilken 190E ska vi åka med, DTM-versionen eller gat-versionen? Finns ju 2 olika licenstester med Mercan. Vore dessutom bra om vi använde av oss av licenstestet, då alla för samma förutsättningar. Då kan ingen i smyg köra med slicks eller liknande Håller för övrigt på att bygga en M3 CSL enbart för "Die Grüne Hölle" ... EDIT: stavfel, vad annars... Jag har en BMW M3 CSL fullt trimmad och den är riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det finns en cup du kan köra där du först vinner 35.000c för att klara själva cupen och sedan en bil värd runt 300.000c. Detta kan man givetvis göra om så många gånger man vill och fortsätta tjäna pengar! Det riktigt sköna är att man inte behöver göra någonting själv utan man har en såpass bra bil att man kör B-Spec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag har nyss köpt Metal Gear Solid 3 så jag har inte pengar till Gran Turismo 4. Men ska nog köpa det snart, jag är ju ett GT-fan. Men vilka är de största ändringarna jämfört med 3an?(Orkar inte läsa hela topicen) Ching! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Angående den där tävlingen Man måste väl ha bildbevis? Allstå ta ett kort på tiden med digitalkamera eller nåt annars e det ju bara att säga en bra tid! Lite jobbig är denna license tävling eftersom man har "hjälpbilen" framför sig! Jag körde "ringen" på under 9 minuter med en betydligt sämre bil! En Camaro SS från 69, denna toppade runt 190 så tävlingen är lite halvknäpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Körde lite med daimler motor carriage runt den. Tröttnade efter 5 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Men spelet är konstigt :S handlingen är dålig.. Mercas vassaste gat-bil toppar 210 i spelet :(ok RS6 :an toppade på 230 as dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hur verkliga är motorljuden i bilarna? Är det många bilar som har samma motorljud? Kan man börna? Isf ryker det mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hur verkliga är motorljuden i bilarna? Är det många bilar som har samma motorljud? Kan man börna? Isf ryker det mycket? Det är verkliga, autentiska, motorljud. Däremot är ju nästan samtliga bilar lite trimmade från början, så man känner knappt igen t.ex BMW, Jaguar och Volvo ljuden från verkligheten. Du kan börna om du kör med ekonomidäck och utan antispin systemen, och det ryker väll ganska mycket. Eller ryker och ryker...det blir lite puffar snarare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Det är verkliga, autentiska, motorljud. Däremot är ju nästan samtliga bilar lite trimmade från början, så man känner knappt igen t.ex BMW, Jaguar och Volvo ljuden från verkligheten. Du kan börna om du kör med ekonomidäck och utan antispin systemen, och det ryker väll ganska mycket. Eller ryker och ryker...det blir lite puffar snarare Okej. Får spelet imorgon nämligen Är spelet svårare än trean? Har sett olika bilder på 245:an, på den ena bilden hade bilen rätt så ljusa rutor, på den andra hade den mörka. Kan man tona rutorna i spelet? Man kunde väl sänka bilarna i spelet? Kan man sänka olika mycket fram och bak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts