Jocken Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 (redigerad) Vilket spel lirar du med ratten till PC? NFSU2, Richard Burns rally osv. Lite alla möjliga spel, men dom jag sade spelar jag för tillfället iaf Redigerad 18 februari, 2005 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 NFSU2, Richard Burns rally osv. Lite alla möjliga spel, men dom jag sade spelar jag för tillfället iaf Du måste skaffa Xpand Rally det är ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 .dåligt att keonigsegg inte finns med.. det är ju den snabbaste bilen i hela världen och plus att den är svensk... Enligt en sida jag hittat, var den snabbaste bilen nånsin en mercedes från 30-talet som klarade 400km/h. Fråga mig inte varför den inte överträffats ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Enligt en sida jag hittat, var den snabbaste bilen nånsin en mercedes från 30-talet som klarade 400km/h. Fråga mig inte varför den inte överträffats ännu... Är du dum på riktigt? På 30-talet gick bilarna i typ 70 km/h. Finns många bilar som har kört på Le Mans banan som har åkt över 400 km/h tror rekordet där är 417 km/h. Redigerad 19 februari, 2005 av Pavi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Enligt en sida jag hittat, var den snabbaste bilen nånsin en mercedes från 30-talet som klarade 400km/h. Fråga mig inte varför den inte överträffats ännu... Nja, snabbaste bilen någonsin har jag för mig toppar över 1000 km/h. Såg nått program/dokumentär på tv om bilar de körde i nån torr öken i USA. *edit Thrust SSC 1220,8 km/h Redigerad 19 februari, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Världens snabbaste 'bil' går i överljudshastighet. Så Koenigsegg är långt ifrån snabbast. Ja men.. världens snabbaste "gatbil" är det.. tänk lite ffs ! som man säger "att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skitit" Redigerad 20 februari, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det finns olika begrepp angående snabbaste bil. Thrust SSC är snabbaste "bil". "Världens snabbaste gatbil" är ett omöjligt begrepp att tala om! Det kan vara en Toyota Supra som är gatreggad och kör 8,76 s/402m med 251 km/h över mållinjen. Eller lika väl en Cheva '63 med V8, kompressor och 1000+ hästkrafter. Det är omöjligt att säga! Koenigsegg kanske är världens snabbaste serietillverkade sportbil, jag vet inte exakt. Men det är skillnad på begreppen iaf! Låt oss nu återgå till ämnet och tala om vad tråden handlar om, Gran Turismo 4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ja men.. världens snabbaste "gatbil" är det.. tänk lite ffs ! som man säger "att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skitit" Du sa bil. Skyll dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 När är det som det egentligen släpps ut i butik? Har för mig i början av mars månad och det är ju snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ja men.. världens snabbaste "gatbil" är det.. tänk lite ffs ! som man säger "att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skitit" Nu sa du ju ändå fel. Det heter: "Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter" Jag har en t-shirt med det tryckt på så jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ja men.. världens snabbaste "gatbil" är det.. tänk lite ffs ! som man säger "att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skitit" Och du har ännu mer fel. Världens snabbaste gatbil är McLaren F1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Och du har ännu mer fel. Världens snabbaste gatbil är McLaren F1 Eeeh. naé.. orginal mclaren toppar på 367 eller nåt.. och jag läste i en tidning att en i USA hade blivit tagen av snuten när han kört i 380 km/h och det är spelet det handlar om för den finns ju inte med.. kanske ska köpa FORZA som är gjort av microsoft istället för där finns den ju med min favvo bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kurby: Den 9:e Mars släpps det i Sverige [tar av mig mössan, går ner på knä, knyter händerna...Aum...Aum...] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kurby: Den 9:e Mars släpps det i Sverige [tar av mig mössan, går ner på knä, knyter händerna...Aum...Aum...] Tänker göra precis samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Eeeh. naé.. orginal mclaren toppar på 367 eller nåt.. och jag läste i en tidning att en i USA hade blivit tagen av snuten när han kört i 380 km/h och det är spelet det handlar om för den finns ju inte med.. kanske ska köpa FORZA som är gjort av microsoft istället för där finns den ju med min favvo bil BMW McLaren F1 GTR Race Car ('97) finns med i GT 4, tror det var den bilen dom vann med i Le Mans för första gången. Redigerad 23 februari, 2005 av Pavi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Nu sa du ju ändå fel. Det heter: "Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter" Jag har en t-shirt med det tryckt på så jag vet. Jaa.. man ska ju tänka innan man talar.. det sa jag men inte du ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Oj Oj nu är det panik! Det är recenserat av "Gamespot" länk: http://www.gamespot.com/ps2/driving/grantu...review_headline kolla filmen längt ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Ursäkta två post på rad men med tanke på att det förra var från 24 feb så tror jag inte det gör något Idag släpptes Gran Turismo 4! http://www.webhallen.com/prod.php?id=16973 Ska ner och kolla om de fått in det i affären och om inte så kollar jag imån Edit: Var nere och hämtade spelet! Jävlar!!! Det är grymt! 240:n ser för jävlig ut En ny funktion är att du kan ta kort från berömda platser runtom i världen eller från någon "replay" av ett race och de korten är ärligt talat svårt att se skillnad på verklighet och spel! Annat är att du nu även kan sätta på vinge på vilken bil som helst! Ljudet är olika i varenda jävla bil vilket man uppskattar och soundtracket är bra, totalt 97 stycken låtar!! Introt till spelet är enormt bra vilket gör att förstaintrycket av spelet blir Tack Redigerad 9 mars, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jippi säger jag, visste inte ens om att det släppts förrän nu vilket resulterade i att inga pengar sparats ihop till spelet och jag får vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ursäkta två post på rad men med tanke på att det förra var från 24 feb så tror jag inte det gör något Idag släpptes Gran Turismo 4! http://www.webhallen.com/prod.php?id=16973 Ska ner och kolla om de fått in det i affären och om inte så kollar jag imån Edit: Var nere och hämtade spelet! Jävlar!!! Det är grymt! 240:n ser för jävlig ut En ny funktion är att du kan ta kort från berömda platser runtom i världen eller från någon "replay" av ett race och de korten är ärligt talat svårt att se skillnad på verklighet och spel! Annat är att du nu även kan sätta på vinge på vilken bil som helst! Ljudet är olika i varenda jävla bil vilket man uppskattar och soundtracket är bra, totalt 97 stycken låtar!! Introt till spelet är enormt bra vilket gör att förstaintrycket av spelet blir Tack Det dör photomode hade jag helst sluppit, varför? Jo, dom ersätta onlinefunktionen som skulle komma med det i stället. Bah, vilken dålig kompensation, hade hellre spelat mot några polare. Men det är sånt man får ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts