p-c-2 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 I A-Spec kör du själv racet, I B-Spec så låter du en dataspelare köra för dig. I B-Spec så väljer du hur aggressivt den ska köra och när han ska gå i depån eller köra förbi någon. En annan bra möjlighet i B-Spec är att du kan speeda på loppet så att det går treddubbelt så fort, en funktion som används fliting i endurance loppen. Kan man köra lite i A-spec på ett race och sen byta till B-spec även om man fortfarande är på samma race.. eh jag hoppas ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ja, det går, under Endurance loppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Toyota GT-ONE: 550 km/h . Jag gjorde det innan idag. Snart kommer bild. Hur lyckades du köra så fort??? Det snabbaste jag har klarat var 464km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Han måste väl ha gjort wheelie tricket eller nåt annat (gameshark?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Inte Gameshark men jag wheelade . Annars är rekordet ungefär 470 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vilken är den absolut bästa bilen i spelet tycker ni? Och var kan man vinna den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Vilken är den absolut bästa bilen i spelet tycker ni? Och var kan man vinna den? Jag gillar Toyota GT-ONE. Jag vet dock inte var men vinner den eftersom jag köpte den för 4.5 mille. Edit: Stavfel. Redigerad 25 augusti, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vilken är den absolut bästa bilen i spelet tycker ni? Och var kan man vinna den? Gammal tråd? Iaf.. Har alltid gillat de japanska bilarna i Gran turismo spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 This is tha biggest fucking BUMP ever!!!! Jag har börjat spela Gran Turismo 4 nu igen och jag undrar hur fan ni kommer upp i såna jävla hastigheter med Minoltan!! Den är trimmad med så mycket jag kan. Får ändå bara upp den i runt 380 km/h Är det några inställningar jag måste ändra? Min kompis sa att det är för att jag inte har klarat av alla License-skiten. Kan man trimma mer om man har fler Licens? Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 This is tha biggest fucking BUMP ever!!!! Jag har börjat spela Gran Turismo 4 nu igen och jag undrar hur fan ni kommer upp i såna jävla hastigheter med Minoltan!! Den är trimmad med så mycket jag kan. Får ändå bara upp den i runt 380 km/h Är det några inställningar jag måste ändra? Min kompis sa att det är för att jag inte har klarat av alla License-skiten. Kan man trimma mer om man har fler Licens? Tack för svar! GT-One. Inte minolta. Och trimning av bilarna har inget med licenser att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) ... Redigerad 8 oktober, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Är det några inställningar jag måste ändra? Har du testat ändra transmission inställningarna? Gå in på gtplanet.net's forum, du kommer garanterat hitta bra inställningar där. Redigerad 8 oktober, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts