tojo909 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Kolla in denna video tagen från GT4. Asbra drifting med BMW M3 CSL LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Heregud allså, detta spel sög som bara helvete, ingen körkänsla överhuvudtaget, man kan knappt svänga med bilen och... Ja, det var inte värt pengen. 1. när man köper en bil, begangnad, och fixar upp den åtahelvete, trim allså, så får man samma jävla pris som man fick utan att lagt ut 50 000kr på den!?!?! 2. Man kan inte lacka om bilen? 3. Man kan inte köra dom gammla bilarna man har köpt/fått!? 4. OSV OSV OSV Jag köpte det för nått vid 600kr. OMG Edit: nu när jag ser på filmen, det är INTE samma grafik som jag har!?!?! Finns detta spel till PC? Redigerad 22 mars, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hur går de med detta spel? är de JÄTTE bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hur går de med detta spel? är de JÄTTE bra? Nej det är det inte. tycker inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Heregud allså, detta spel sög som bara helvete, ingen körkänsla överhuvudtaget, man kan knappt svänga med bilen och... Ja, det var inte värt pengen. 1. när man köper en bil, begangnad, och fixar upp den åtahelvete, trim allså, så får man samma jävla pris som man fick utan att lagt ut 50 000kr på den!?!?! 2. Man kan inte lacka om bilen? 3. Man kan inte köra dom gammla bilarna man har köpt/fått!? 4. OSV OSV OSV Jag köpte det för nått vid 600kr. OMG Edit: nu när jag ser på filmen, det är INTE samma grafik som jag har!?!?! Finns detta spel till PC? 1.Ja tyvärr, du kan begagnade bilar sälja för mindre än vad du gav för dom oavsett hur mycket pengar du lagt ut på dom.. Men däremot kan du sälja superbilarna du vinner som pris, för rätt så mycket pengar! 2.Man kan tvätta bilen. då blir den lackad oxå. 3.Man kan köra alla bilar i spelet man har i garaget. 4.?????? Annars så tycker jag att Gran Turismo spelen är dom bästa bilspelen som finns! Har spelat dom i över 6år och inget annat spel är som GT. Det närmsta man kan komma vad gäller riktig bilkörning.. Älskar detta spel.. köpte PS2 enbart för GT4.. Redigerad 23 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Heregud allså, detta spel sög som bara helvete, ingen körkänsla överhuvudtaget, man kan knappt svänga med bilen och... Ja, det var inte värt pengen. 1. när man köper en bil, begangnad, och fixar upp den åtahelvete, trim allså, så får man samma jävla pris som man fick utan att lagt ut 50 000kr på den!?!?! 2. Man kan inte lacka om bilen? 3. Man kan inte köra dom gammla bilarna man har köpt/fått!? 4. OSV OSV OSV Jag köpte det för nått vid 600kr. OMG Edit: nu när jag ser på filmen, det är INTE samma grafik som jag har!?!?! Finns detta spel till PC? 1. 2. Nej. Och? 3. Man kan. 4. - Nej, GT4 finns inte till PC. Ett tips : Håll dig till arcade spel som NFS. Är det någon mer som spelar detta spelet än idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Heregud allså, detta spel sög som bara helvete, ingen körkänsla överhuvudtaget, man kan knappt svänga med bilen och... Ja, det var inte värt pengen. 1. när man köper en bil, begangnad, och fixar upp den åtahelvete, trim allså, så får man samma jävla pris som man fick utan att lagt ut 50 000kr på den!?!?! 2. Man kan inte lacka om bilen? 3. Man kan inte köra dom gammla bilarna man har köpt/fått!? 4. OSV OSV OSV Jag köpte det för nått vid 600kr. OMG Edit: nu när jag ser på filmen, det är INTE samma grafik som jag har!?!?! Finns detta spel till PC? Bara en fråga; har du kört bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Kolla in denna video tagen från GT4. Asbra drifting med BMW M3 CSL LÄNK Hur får man den kameravinkeln som visas i början? Vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Hur får man den kameravinkeln som visas i början? Vill ha! Om du under ett lopp trycker på start och sedan i startmenyn trycker på select så kommer dt fram en ratt, sen vet du väl hur man ändrar den andra kameravinkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Är detta spelet värt att köpa i nuläget? Och ja, Jag älskar bra bilspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 (redigerad) Är detta spelet värt att köpa i nuläget? Och ja, Jag älskar bra bilspel Köpköpköp! det är 100% värt det Redigerad 16 april, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Köpköpköp! det är 100% värt det Vad kostar det i nuläget? på Ebgames... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Oh, EBGames. Där kostar ju fan ett spel ett helt förmögenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Oh, EBGames. Där kostar ju fan ett spel ett helt förmögenhet Tja, jag bor i Jönköping, nått annat förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Om du under ett lopp trycker på start och sedan i startmenyn trycker på select så kommer dt fram en ratt, sen vet du väl hur man ändrar den andra kameravinkeln. Det funkar inte. Jag kör ett lopp (Singlerace). Jag pausar (start) och trycker på Select men ingenting händer. Gör jag något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Det funkar inte. Jag kör ett lopp (Singlerace). Jag pausar (start) och trycker på Select men ingenting händer. Gör jag något fel? Det är så jag gör jag vet inte om du gör nåt fel. konstigt att dt inte funkar för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Heregud allså, detta spel sög som bara helvete, ingen körkänsla överhuvudtaget, man kan knappt svänga med bilen och... Ja, det var inte värt pengen. 1. när man köper en bil, begangnad, och fixar upp den åtahelvete, trim allså, så får man samma jävla pris som man fick utan att lagt ut 50 000kr på den!?!?! 2. Man kan inte lacka om bilen? 3. Man kan inte köra dom gammla bilarna man har köpt/fått!? 4. OSV OSV OSV Jag köpte det för nått vid 600kr. OMG Edit: nu när jag ser på filmen, det är INTE samma grafik som jag har!?!?! Finns detta spel till PC? Jag hatar det... Bilarna beter sig, och har alltid betet sig underligt i GT. Sen att bilarna inte har skada är skrattretande... I och med att GTA har sloganen "the real driving simulator". Toca-spelen är simulator, Gran Turismo är ett skrytspel med en massa bilar ingen är intresserad av (därmed inte sagt att ALLA bilar är det). Då jag var yngre var jag avundsjuk på alla som hade PS på grund av det spelet. Lät oerhört lovande på papper ju... Blev en oerhörd besvikelse då man fick spela hos en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tyst på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag spelar detta spel fortfarande.. Har ännu inte klarat 100% för jag hinner inte pga jobbet.. Men kommer nog aldrig att tröttna Detta spel är det bästa som finns tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Har börjat spelat det igen, jag raderade min förra save med 81 % avklart för att få plats med sparningar från ett annat spel, men nu har jag börjat igen och har kommit upp i 32%, känner mig mycket skickligare nu, har lärt mig anpassa bilar för tex. dirt race , sen har jag kommit på tekniker för att få mycket bättre resultat när jag försöker drifta ett rekommenderat köp som även är värt en PS2 bara för den underbara upplevelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts