oldsmobile Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag har och priset suger så det känns som bortkastad tid. Jag har kört i 479 km/h med min minolta. Ok men även om priset är dåligt så är det på vägen till 100% Har bara kommit upp i ungäfär 450 med minoltan,hade fult på trimm men jag hade inte köpt alla grejer på växellådan hade bara fuly costumise(ber om ursekt suger på engelska )men det finns typ "flywhel" Edit:Ny sida ( ) Redigerad 29 juni, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Håller på me 24 timars på nürburgring har kört 4 tim och 30 min För enkelt med Minoltan Edit:har nu kört 22tim och 40 min längtar som in i hällskotta till f1an Redigerad 30 juni, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Körde EL Captain 200miles igår natt och nu undrar jag vad ni fick för tid. Själv fick jag 1:59:57:254 med FORD GT LM Edition Spec-II '04. Hur får ni Minoltan att gå så fort? Jag får upp min i 382 och sen vägrar den att gå snabbare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Körde EL Captain 200miles igår natt och nu undrar jag vad ni fick för tid. Själv fick jag 1:59:57:254 med FORD GT LM Edition Spec-II '04. Hur får ni Minoltan att gå så fort? Jag får upp min i 382 och sen vägrar den att gå snabbare :'( Har glömt min tid. man ändrar växell lådan på fullt sen köper nos ingen antispin på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Ok tack!!! EDIT:Nu kommer jag att framstå som världens största idiot men hur använder man NOS? Ja har en ratt och de kvittar vilken knapp ja trycker på. Redigerad 30 juni, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ok tack!!! EDIT:Nu kommer jag att framstå som världens största idiot men hur använder man NOS? Ja har en ratt och de kvittar vilken knapp ja trycker på. OK men på min hand kontrol är det iaf R1 En fråga:Är det som i värkligheten att bilen går snabbare med mindre bensin i tanken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Undrar vilken bil man kan ha en chans att vinna 'supercar festival' med? det är den näst sista tävlingen på 'professional' nivå. undrar också vilken bil man ska ha för att vinna classic car race, eller vad det heter där man får tävla med bilar som är upp till årsmodell 1970. har kört med en ac, men den är lite slö i väghållningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Får väl lyfta upp tråden igen dårå.. ingen som har något bra tips på bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Undrar vilken bil man kan ha en chans att vinna 'supercar festival' med? det är den näst sista tävlingen på 'professional' nivå. undrar också vilken bil man ska ha för att vinna classic car race, eller vad det heter där man får tävla med bilar som är upp till årsmodell 1970. har kört med en ac, men den är lite slö i väghållningen.. Jag hade använt en Shelby GT300 eller vad dom heter. Eller, en fullt trimmad Opel-nånting Längesen jag spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Undrar vilken bil man kan ha en chans att vinna 'supercar festival' med? det är den näst sista tävlingen på 'professional' nivå. undrar också vilken bil man ska ha för att vinna classic car race, eller vad det heter där man får tävla med bilar som är upp till årsmodell 1970. har kört med en ac, men den är lite slö i väghållningen.. Kör en gt40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Undrar vilken bil man kan ha en chans att vinna 'supercar festival' med? det är den näst sista tävlingen på 'professional' nivå. undrar också vilken bil man ska ha för att vinna classic car race, eller vad det heter där man får tävla med bilar som är upp till årsmodell 1970. har kört med en ac, men den är lite slö i väghållningen.. En bra bil som är äldre än '70 är Ginetta G4, minns dock inte vart jag vann den men nån la in vad man vann på race i den här tråden så kolla runt lite hur mycket procent är ni uppe i? jag ligger på 69% *EDIT* Aja min nya topphastighet är 490 med 92CP:n Redigerad 7 juli, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kan nån lägga upp en bild på Minoltan, när jag kolla på goggle så kom det bara upp en massa kameror wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Här är en sk*t bra sida om du vill ha info om alla bilar osv(hela spelet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Tack gammalbil edit:vafan e det för märke då Redigerad 8 juli, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hehe ( ) Märket har slutat till värkas :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 God damn it vad är det för märka på minolotan (spell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 God damn it vad är det för märka på minolotan (spell) Om du menar bilmärke är det en Toyota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Om du menar bilmärke är det en Toyota. Tack klingan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Heheh ne men... Van 24tim recet älskar f1an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ligger på 72% nu kan nån svara på min fråga jag ställde för länge sen, (hur mycket procent ni är uppe i) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts