Stevex Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ok, finns antagligen rätt gott om såna. vilka banor brukar ni drifta på? Drifta..? ja vet inte hur man gör det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Drifta..? ja vet inte hur man gör det :'( Onödigt inlägg (detta också, men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Det här är ännu onödigare men han hackar du inte på ( alla är dumma med mig :'( ) Redigerad 10 maj, 2005 av zItE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Drifta..? ja vet inte hur man gör det :'( Svänga samtidigt som man gasar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Svänga samtidigt som man gasar? Visst måste man ta bort antispinn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 A det är nog bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Visst måste man ta bort antispinn? Jo det är en fördel om man gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det här är ännu onödigare men han hackar du inte på ( alla är dumma med mig :'( ) Det är väl ändå inte onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Det här är ännu onödigare men han hackar du inte på ( alla är dumma med mig :'( ) Ok, sorry om jag var taskig. Ontopic: den där j*vla bög-Imprezan jag köpte och fixade till igår sög men jag klarade i allafall ett israce och håller på med Stars of Pleadies-tuneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har du trimat den eller? Jag har ialle fal klarat 50% nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Har du trimat den eller? Jag har ialle fal klarat 50% nu Jopp, totaltrimmad, men jag köpte den begagnad (Early 90's), då hade den 271 hk *EDIT* Topicen går trögt , Köpte en Aston Martin Vanquish V12 igår, och körde AM-cup, kände mig som bond(e) Redigerad 13 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hehe lol,ska köpa en aston martin och köra aston martin cupen (är forsa motor sport bättre en gt4 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hehe lol,ska köpa en aston martin och köra aston martin cupen (är forsa motor sport bättre en gt4 ) Tror det är lite mer fartfyllt, men mindre innehållsrikt.... köpte Midight club 3:DUB igår, köp det som nästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Som nästa spel köper jag gtasanandres till xbox Men kanske som näst nästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Som nästa spel köper jag gtasanandres till xbox Men kanske som näst nästa spel. Ska SA komma till Xbox?? aja, blir till att inte skvallra till alla XB-bögar i skolan *EDIT* nån som fortfarande spelar GT4?? jag kör det när jag tröttnat på alla andra spel Redigerad 19 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ska SA komma till Xbox?? Japp, San Andreas kommer till Xbox precis som PC under sommaren. San Andreas - Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag kör gt4 Fast bara när jag är hos pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ärligt, den här topicen är död nu :'( körde GT4 igår som en "paus" från MC3-spelandet, och tog "S"-licensen, efter det köpte jag en Civic Mugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ärligt, den här topicen är död nu :'( körde GT4 igår som en "paus" från MC3-spelandet, och tog "S"-licensen, efter det köpte jag en Civic Mugen Jag hoppas inte att den är död , ja börjar ju blir lite less på det men nu fixar jag silver på alla körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vilken är er topp fart min är 450 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts