Guest Kurby Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Så ditt PS2 stog på i 6 dagar.. Det gör antagligen ingenting eftersom den inte läser skivan medans man kör race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Är spelet bra vet inte om jag ska köpa Gt4 eller Midnight Club 3 imorn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Är spelet bra vet inte om jag ska köpa Gt4 eller Midnight Club 3 imorn ? Köp ett av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det gör antagligen ingenting eftersom den inte läser skivan medans man kör race Läser den inte från skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Köp gt4 klart bättre än midnightclup3 (tror ja) kör nordslingan 4 timmars. Eller kör o kör.....b-spec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Så ditt PS2 stog på i 6 dagar.. Man kan väll sava på racet och sen när man laddar så börjar man där fanns iaf på GT3 Redigerad 20 april, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Läser den inte från skivan? Jag tror den läser in allt innan racet allstå den laddnigen i början sedan när man kör så läser den inte skivan! Är ju så med många spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag tror den läser in allt innan racet allstå den laddnigen i början sedan när man kör så läser den inte skivan! Är ju så med många spel Så man kan ta ut skivan medans man spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Om man vill spara mitt i en turnering så får man trycka på Triangel och gå in i home å spara, sen är det bara att gå tillbaka till turneringen om man vill starta om, läs noga rutorna som kommer upp så du inte råkar avbryta turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Man kan väll sava på racet och sen när man laddar så börjar man där fanns iaf på GT3 Man kan inte spara under loppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Man kan inte spara under loppet. Ja men asså mellan racen.. det kunde man på GT3.. iaf på turneringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja men asså mellan racen.. det kunde man på GT3.. iaf på turneringar Ja, man kan fortfarande spara mellan racen under en turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Köpte spelet idag! Har inte spelat ännu, ska göra det senare ikväll för nu ska jag iväg och spela dubbel i pingis i Slaktarskjulets Cup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 DUBBELPOST YEAH!!! Så, nu har jag spelar GT4 någon timme. Det är jävligt kul att köra men jag har ett sjuhelsikes problem med att hålla mig på vägen! Nästan i varenda kurva far man ut på upptäcksfärd. Nån som vet något enkelt sätt att klara alla dessa kurvor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 DUBBELPOST YEAH!!! Så, nu har jag spelar GT4 någon timme. Det är jävligt kul att köra men jag har ett sjuhelsikes problem med att hålla mig på vägen! Nästan i varenda kurva far man ut på upptäcksfärd. Nån som vet något enkelt sätt att klara alla dessa kurvor? Det är mycket mera verklighetstroget än andra bil-racing-arkad-spel, sånna som du antagligen spelat de senaste 10 åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Så, nu har jag spelar GT4 någon timme. Det är jävligt kul att köra men jag har ett sjuhelsikes problem med att hålla mig på vägen! Nästan i varenda kurva far man ut på upptäcksfärd. Nån som vet något enkelt sätt att klara alla dessa kurvor? Bromsa innan kurvorna, då flyttas bilens vikt till fronten och trycker ner mer där och och vid 90-graderskurvor så kör du på utsidan av vägmitten och går till insidan i kurvans krök och går sedan till utsidan på rakan som kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nu har jag lärt mig att hålla mig på vägen....hyfsat . Och Kurby, är inte Outrun verkligt? Och inte Sega Rally? Och inte Burnout 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nu har jag lärt mig att hålla mig på vägen....hyfsat . Och Kurby, är inte Outrun verkligt? Och inte Sega Rally? Och inte Burnout 3? Nej det är dom inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 STOR BOKSTAV i professional events så finns en kategori där det står 'NA' och sen nånting mer.. och det är en tävling där man bara får ha NA bilar. vad är en NA bil? vill gärna ha tips på nån bra sånn som man kan vinna lite med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Nu har jag lärt mig att hålla mig på vägen....hyfsat . Och Kurby, är inte Outrun verkligt? Och inte Sega Rally? Och inte Burnout 3? Verkligen inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts