Stevex Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vad ger det att ha A-Spec pts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Valle: Prova med en trimmad Minolta-Toyota (1200 hk) som man vinner i enduranceloppet på El Capitan. Om du inte ids köra själv, kör i B-spec och se penningarna ticka in på kontot OK, tack... ska testa *EDIT* Så där... har klarat den nu... och Like the wind och Dream car callenge i Extreme Events i helgen blir det Nordslingan i 24 timmar Redigerad 13 april, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (Sorry för dubbelpost) Endingmovien vat ju asball... när jag sett den köpte jag en 350Z (notera att detta är min 500:de post) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Om man håller sig 1 500 000, vilken bil skall man köpa, för att sedan trimma upp och sedan enkelt vinna ett Endurance-race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (Sorry för dubbelpost) Endingmovien vat ju asball... när jag sett den köpte jag en 350Z (notera att detta är min 500:de post) Jag gillade endingmovie skarpt! Hur tittat man på den igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag gillade endingmovie skarpt! Hur tittat man på den igen? Vet ej, det kanske inte går och det är ju nästan sorgligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Funka inte o drifta med Vipern Snura bara runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Funka inte o drifta med Vipern Snura bara runt. Det fungerar du får bara lära dig hantera den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kan man vinna Tyska turing bils racet flera gånger råkade sälga bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kan man vinna Tyska turing bils racet flera gånger råkade sälga bilen Man kan köra om varenda tävling om du så vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kan man vinna Tyska turing bils racet flera gånger råkade sälga bilen HAHA hur går det i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vet ej, det kanske inte går och det är ju nästan sorgligt :'( Kom på nu, men går till huvudmenyn (inte GT-läget) och där kan man välja endingmovie. klarade Nürburgring 24h. i Endurace och NY-racet i Endurance, F1-an var en besvikelse, hade hoppats på den från GT3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 HAHA hur går det i skolan? Det angår inte dig, ja kanske stavade lite ord fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kom på nu, men går till huvudmenyn (inte GT-läget) och där kan man välja endingmovie. klarade Nürburgring 24h. i Endurace och NY-racet i Endurance, F1-an var en besvikelse, hade hoppats på den från GT3 Härligt att det gick Körde du A - Spec eller B - Spec på Nurburgring 24h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Härligt att det gick Körde du A - Spec eller B - Spec på Nurburgring 24h? Jag körde A-Spec på Nürburgring 24 h, jag tyckte F1 bilen var störtskön Förlåt zite jag skojade bara lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag körde A-Spec på Nürburgring 24 h, jag tyckte F1 bilen var störtskön Förlåt zite jag skojade bara lite. Körde du 24 timmar utan avbrott eller pausade du någon gång? Jag kanske inte tog det som ett skämt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Härligt att det gick Körde du A - Spec eller B - Spec på Nurburgring 24h? Både och (jag böt när jag gick in i Pitstop var 2:a varv) Körde du 24 timmar utan avbrott eller pausade du någon gång? Jag kanske inte tog det som ett skämt Jag körde helt utan avbrott (men när B-spec var på hämtade jag mackor, glass och åt godis ) Redigerad 19 april, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Körde du 24 timmar utan avbrott eller pausade du någon gång? Jag kanske inte tog det som ett skämt :'( Klart jag pausade, det tog 6 dagar att klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Klart jag pausade, det tog 6 dagar att klara det. Så ditt PS2 stog på i 6 dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Så ditt PS2 stog på i 6 dagar.. Antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts