Tackleberry Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Finns det intresse för Krax ev. hemsida? (Tråden) Jag skulle gilla det, ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Finns det intresse för Krax ev. hemsida? (Tråden) Jag skulle gilla det, ni? Självklart Men kommer det bli en .com sida eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Men jag håller på med Driving Missions nu och fyfan, det är svårt! 1 - 10 är jättelätt men sen blir deet ju riktigt svårt! Jag har klarat nr 11 och klarade nästan 12:an (det var ingen hundradel utan ännu mindre och då flög kontrollen i marken) Du har inga tips? Det är bara att köra om och träna, kan ta 1 timme ibland att klara ett uppdrag, ibland ännu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Okej, då ska jag försöka igen senare idag! Kolla denna tiden jag fick på Driving Mission 11, jag har aldrig kommit så nära med tiden! Inte på GT3 eller GT Concept! Ursäkta den dåliga kvaliten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Okej, då ska jag försöka igen senare idag! Kolla denna tiden jag fick på Driving Mission 11, jag har aldrig kommit så nära med tiden! Inte på GT3 eller GT Concept! Ursäkta den dåliga kvaliten... Haha, jag fick exakt samma tid på tusendelen på infeon raceway men då räknades jag som 2:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Haha, jag fick exakt samma tid på tusendelen på infeon raceway men då räknades jag som 2:a. Det är väl först 6 minuter sen kommer sekunderna sen var det 6 hundradelar och sedan kommer tusendelar och isåfall var det en skillnad på 2 tusendelar? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Det är väl först 6 minuter sen kommer sekunderna sen var det 6 hundradelar och sedan kommer tusendelar och isåfall var det en skillnad på 2 tusendelar? Eller har jag fel? Precis. Köpte nyss en Toyota GT-One '99 Black ,3 millar kosta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Precis. Köpte nyss en Toyota GT-One '99 Black ,3 millar kosta den. Hur får du sa mycket pengar ? :S jag får bara ca 400 000 credits och då köpte jag en saleen.. vet ni nån bra bil som man kan kör typ alla race med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hur får du sa mycket pengar ? :S jag får bara ca 400 000 credits och då köpte jag en saleen.. vet ni nån bra bil som man kan kör typ alla race med ? Körde deautche touring car meistershaft (stavning?) då får man 15000 per lopp + 75000 för att man vinner + en bil som man kan sälja för 743 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Körde deautche touring car meistershaft (stavning?) då får man 15000 per lopp + 75000 för att man vinner + en bil som man kan sälja för 743 000. Eller så kör du Nurburgring 24h och får 1,2 miljoner sen vet jag inte om man kan sälja formel bilen man vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jobigt o köra 24timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Eller så kör du Nurburgring 24h och får 1,2 miljoner sen vet jag inte om man kan sälja formel bilen man vinner! Köra dtm tar typ 1 h att köra inte 24 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Köra dtm tar typ 1 h att köra inte 24 h. Beror ju på om man kör B-Spec eller A-Spec, elelr har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Köra dtm tar typ 1 h att köra inte 24 h. Okej, det har du rätt i... Kanske ett dåligt förslag! Men är det någon som kommer köra 24 timmars racen på A - Spec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Jag har en fråga: vad ska man ha a-spec poängen till igentligen?? och vilka race kan man få f1-bilar på?? Redigerad 30 mars, 2005 av Fredrik89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag har en fråga: vad ska man ha a-spec poängen till igentligen?? och vilka race kan man få f1-bilar på?? Jag fick en formel bil på Nurburgring 24h... A - Spec poängen vet jag inget om! Men jag undrar vad ni har för tider på license testet på Nurburgring med Mercedes 190 (den gatreggade)!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Beror ju på om man kör B-Spec eller A-Spec, elelr har jag fel? B-Spec går väl att 3x hastigheten och då blir det 8 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Körde deautche touring car meistershaft (stavning?) då får man 15000 per lopp + 75000 för att man vinner + en bil som man kan sälja för 743 000. Har redan klarat det.. och jag kan inte gå in på endurance för jag har bara klarat 13 % änsålänge.. köpte det i fredags.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Har redan klarat det.. och jag kan inte gå in på endurance för jag har bara klarat 13 % änsålänge.. köpte det i fredags.. Ja men om du kör det flera gånger så får man massa pengar. Jag har klarat 47%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nån mer än jag som får "synvillor" att man inte vet vart kurvan går och inte kan titta på kartan.. man ser kurvan börjar svänga och poooooooooofff ! sen vrom , vrom , vrom så ligger man sist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts