GTA3 freak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Vad tycker du? Ska man fuska på spel eller inte? Själv tycker jag att man ska låta bli fusk i alla lägen med ett undantag om man bara ska prova en grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Vad tycker du? Ska man fuska på spel eller inte? Själv tycker jag att man ska låta bli fusk i alla lägen med ett undantag om man bara ska prova en grej. det finns redan en sån här topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 det finns redan en sån här topic Förlåt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 jag tycker det kan vara ganska okej att fuska om man har lust. för vissa förstör det spelet men för andra blir det bara roligare. dom som säjer att andra är duma för att dom fuskar tycker jag att dom kan hålla för sej själva. det är ju upp till en själv att bestäma. man får ju mer frihet när man fuskar och det kanske vissa saknar av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 om man har fastnat tycker ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 jag tycker det kan vara ganska okej att fuska om man har lust. för vissa förstör det spelet men för andra blir det bara roligare. dom som säjer att andra är duma för att dom fuskar tycker jag att dom kan hålla för sej själva. det är ju upp till en själv att bestäma. man får ju mer frihet när man fuskar och det kanske vissa saknar av spelet. Jo men vi som tycker att folk är dumma när dom fuskar måste ju få försöka övertyga dom om det....uppenbarligen fattar dom ju inte det själva!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts