Johan Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Har lite problem med att kasta iväg handgranaterna. Ibland lägger han nästan granaten vid fötterna och man hinner inte undan innan den detonerar. Väldigt störande! Undrar: Finns det någon annan knapp man ska trycka på, så att killen slänger iväg granaten längre? Jag har provat att trycka på nollan på numpeden men han släpper inte granaten, men annars svingar han armen väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Vet inte om detta funkar på PC, men prova att hålla inne skjutknappen och sen släppa. Det borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 jupp, du ska hålla in skjut knappen, ju längre du håller in ju längre kastar du. om du bara trycker så landar den rakt framför dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Tack. Ska prova att lålla inne knappen längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Tack. Ska prova att hålla inne knappen längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Jag bara undrar, varför skrev du det två gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Det blev ett fel här? Jag skrev det en gång först men då ville de inte bli registrerat, så jag skrev det en gång till men med samma resultat, sedan loggade jag ut, Och nu såg jag mitt misstag. Sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Aha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 Så brukar det bli.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts