notorius Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Nu har jag köpt hela paketet, s-video kabel med scartuttag och massa andra kablar. när jag kopplat tvn till datorn, vilket program ska jag då använda för att spela in? vill spela in lite spelsekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hallå!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vad är det för jäkla paket du har köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Du vill alltså spela in på en videokassett? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hallå!!!!!!!!!! Tror mikolan vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vill du spela in på en VHS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nej, jag har köpt kablar så att man kan koppla tv:n till datorn och så vill jag spela in det som går på tv:n, i detta fall GTA SA. Jag ville bara veta vilket program man ska använda för direktinspelning från tv till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Tror det funkar med moviemaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Till mitt graffekort följde det med massa program, bla ett man kunde rippa tv med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ok, gör ett försök med moviemaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 VirtualVCR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts