Azore Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Burglar Missions, har det något med 100% eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Vet ej Redigerad 16 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ja, det har med 100% att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad är det då man ska göra för att klara den delen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad är det då man ska göra för att klara den delen? Menar du att ta saker med en bil? Det till-hör inte att få 100 %! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Vad är det då man ska göra för att klara den delen? Ja tror man ska minst stjäla 8 saker, och så står det burgling mission completed. Edit: Har vi svensk-lektioner på forumet eller? Redigerad 16 januari, 2005 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ja tror man ska minst styla 8 saker, och så står det burgling mission completed. Styla? du menade väll stjäla=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Menar du att ta saker med en bil? Det till-hör inte att få 100 %! Menar? Jag skrev ju burglar.. enligt soup så har det ju med 100% att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Menar du att ta saker med en bil? Det till-hör inte att få 100 %! Har du ens klarat 100% för att veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har klarat 100 %! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har klarat 100 %! Om du nu har klarat 100%, hur kunde du väl missa Burglar missions . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad är det jag ska göra för att klara burglar missions då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad är det jag ska göra för att klara burglar missions då? Råna hus, precis som i uppdraget Home Invasion med Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Säger mig mycket, hur mycket ska det rånas för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Säger mig mycket, hur mycket ska det rånas för? Man måste nog råna över 1500 gta pengar på en natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Säger mig mycket, hur mycket ska det rånas för? Spelar ingen roll, det är bara att ta en TV t.ex så får man 40:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Asså jag har aldrig gjort inbrott förutom uppdraget med ryder,jag hittar inte den där jävla vanen,hittar bara en svart security van..kan ni säga exakt var den står när man klarat storylinen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Asså jag har aldrig gjort inbrott förutom uppdraget med ryder,jag hittar inte den där jävla vanen,hittar bara en svart security van..kan ni säga exakt var den står när man klarat storylinen? Står mittemot gymskylten i Los Santos. Den står där efter att man gjort inbrottsuppdraget med Ryder. Vet dock inte vart den finns i dom andra städerna. -- Kattla Redigerad 16 januari, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Står mittemot gymskylten i Los Santos. Den står där efter att man gjort inbrottsuppdraget med Ryder. Vet dock inte vart den finns i dom andra städerna. -- Kattla San Fierro, Nära Driving School Las Venturas, nära den kurviga vägen i Pilgrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag gjorde Burglar missions, men jag tror faktiskt inte min %mätare ökade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts