Weener Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad heter låten där dom visslar, som är grundtemat typ till "Den onde, den gode och den fule"? behöver den till en film jag och några polare håller på med nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 The Good, The Bad, The Ugly. kontakta mig på msn om du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Il Buono, il brutto, il cattivo eller The Good, the Bad and the Ugly av Ennio Morricone... har självklart också den om du vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Il Buono, il brutto, il cattivo eller The Good, the Bad and the Ugly av Ennio Morricone... har självklart också den om du vill ha... Jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Istället för att göra en ny topic så skriver ja det här istället Låten där de typ går så här i refrägen : I'm joker I'm a smoker vad heter den?? någon som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Istället för att göra en ny topic så skriver ja det här istället Låten där de typ går så här i refrägen : I'm joker I'm a smoker vad heter den?? någon som vet .hardcore-versionen eller någon seriös version? har hardcore-versionen på cd.. edit: kom på att den nog ligger på en cd som jag inte har något fodral till.. så det är kört iaf.. Redigerad 16 januari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Istället för att göra en ny topic så skriver ja det här istället Låten där de typ går så här i refrägen : I'm joker I'm a smoker vad heter den?? någon som vet Låten heter "the joker", gruppen kommer jag inte ihåg just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Istället för att göra en ny topic så skriver ja det här istället Låten där de typ går så här i refrägen : I'm joker I'm a smoker vad heter den?? någon som vet Öh jag tror det är Thin Lizzy eller nåt. Jag kan ha fel men jag har för mig det. Och låten heter nåt med cowboy tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Oki tack men alla har olika förslag men de låter som ditt GFOK e bäst the joker Men ingen som har den och kan skicka på msn eller har nån bra mp3 sida där man hittar den?? PM gärna då Redigerad 17 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Du har så rätt, vad fan tänkte jag på? Var nog en aning morgontrött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Hitta inte nån annan låt-sökar-topic, så denna får duga. Jag hade en låt förr innan jag formaterade datorn. Nu är det så att en kompis behöver den, men vi kommer inte på namnet. Refrängen går iaf ungefär så här: "take everything from the inside, and throw it all away..." (eller nåt liknande) Skulle gärna vilja veta namn på låt och artist, TACK! Redigerad 23 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Linkin Park - From the Inside kan det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Linkin Park - From the Inside kan det vara. Åhh, så jävla dumma vi är. Det är klart att det är den... tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Kan inte nån mod byta namn till "låt tråden" typ & limma den så kanske nåra få svar på sina frågor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vi gör en ny istället och hoppas de klistrar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Vi gör en ny istället och hoppas de klistrar den. Låter bra, jag fixar nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts