VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om jag har chippat min xbox och lägger in VC på hårdiscen. Kan jag då ladda ner och lägga in en mod i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Om jag har chippat min xbox och lägger in VC på hårdiscen. Kan jag då ladda ner och lägga in en mod i spelet? 1. WAREZ! 2. Nej, det är ju i *.bin-format, antagligen. 3. Det funkar väl inte att lägga in, eftersom du troligen stängt skivan. 4. Skulle du köra med öppen skiva går det nog inte att köra. 5. Sammanfattning: Helt enkelt nej. 6: Reported. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Tänk dig för innan du postar en tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Det e la fan inte warez att ladda ner en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Nej, men det är olagligt att chippa en Xbox, och det är olagligt att ladda ner, och det är olagligt att byta ut hårddisken i sin Xbox, med mera, med mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Nej, men det är olagligt att chippa en Xbox, och det är olagligt att ladda ner, och det är olagligt att byta ut hårddisken i sin Xbox, med mera, med mera... Han är olaglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Han är olaglig [LITTLEITALYACCENT]An' I tried tah tell ya'[/LITTLEITALYACCENT] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Nej, men det är olagligt att chippa en Xbox, och det är olagligt att ladda ner, och det är olagligt att byta ut hårddisken i sin Xbox, med mera, med mera... :"> Det visste inte jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Varför är det olagligt att byta hård disk? Iaf borde det väll vara ddet på PC också..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Varför är det olagligt att byta hård disk? Iaf borde det väll vara ddet på PC också..... Nya regler... Men det ska väll inte gälla fören om ett halvår?? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nej, men det är olagligt att chippa en Xbox, och det är olagligt att ladda ner, och det är olagligt att byta ut hårddisken i sin Xbox, med mera, med mera... (Så vitt jag vet:) Man har inte skrivit på något kontrakt i samband med köpet av xbox, alltså kan man göra vad som helst med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Han har inte brutit mot nån lag. han får göra backup på spelet på hårddisken. han får chippa. Han får byta hårddisk. Slut på den diskussionen tack. Åter On-Topic: Gunde5, Jag har för mig det är möjligt. Testa att ftp:a över gta3.img och gta3.dir filerna till datorn och modda dem och sen skicak tillbaks. gör samma sak med vehicles.dat och dem filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Han har inte brutit mot nån lag. han får göra backup på spelet på hårddisken. han får chippa. Han får byta hårddisk. Slut på den diskussionen tack. Åter On-Topic: Gunde5, Jag har för mig det är möjligt. Testa att ftp:a över gta3.img och gta3.dir filerna till datorn och modda dem och sen skicak tillbaks. gör samma sak med vehicles.dat och dem filerna. Fattar inte hur Och kan inte koppla xboxen till datorn just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Fattar inte hur Och kan inte koppla xboxen till datorn just nu Synd, Gta på xbox har samma struktur som gta på PC, så det borde gå till på samma sätt. Du måste koppla ihop xboxen och datorn för att hämta filerna och modda dem. Eftersom man inte kan modda dem på xboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slush Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Skribb *fnissar* hehe, varför skulle det vara olagligt att chippa när det går att köpa chippade xbox på internet och i vissa affärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Borde det inte funka att lägga in skivan (orginalet) och kopiera filerna, moda sedan de kopierade filerna och brän ut dem på en dvd-rom! Funkar inte det så går det nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Synd, Gta på xbox har samma struktur som gta på PC, så det borde gå till på samma sätt. Du måste koppla ihop xboxen och datorn för att hämta filerna och modda dem. Eftersom man inte kan modda dem på xboxen. Hur koplar man ihop dom då? Bara kabel mellan modem och boxen? det har jag möjlighet till. kanske inte just nu, men kan fixa det... Och om, behöver man isf någe spec. prog.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Gunde5. dvd2xbox kan nog hälpa dig ^^ Sen flyttar ud över filerna till datorn med nåt ftp program. Ja du måste ha kabel mellan datorn <-> xbox. Annars kan du itne nätverka filerna och få in spelet på datorn (En xbox-skiva funkar inte på dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Gunde5. dvd2xbox kan nog hälpa dig ^^ Sen flyttar ud över filerna till datorn med nåt ftp program. Ja du måste ha kabel mellan datorn <-> xbox. Annars kan du itne nätverka filerna och få in spelet på datorn (En xbox-skiva funkar inte på dator) Vad är DVD2xbox och hur får jag tag på något ftp prog? Och hur gör man då? och kan jag inte ha internet när jag sätter in xboxen i datorn. Ska jag sätta in kabeln i xboxen och modemet eller xboxen och datorn. Då får jag inget internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts