stalker Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag skulle köra på att ringa närmaste veterinär och kolla vad man kan göra åt saken. Om det inte finns någon annan utväg så får du ta livet av den, det är ju bara synd om den om den sitter och lider. Kom ihåg när jag vred nacken av min Undelat, han var svinsjuk och gammal och jag ville inte att han skulle lida :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Kom ihåg när jag vred nacken av min Undelat, han var svinsjuk och gammal och jag ville inte att han skulle lida :'( Åh fyfan vad vidrigt.. känna fågelkraken dö i sin hand. Jag skulle stampat den till döds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Åh fyfan vad vidrigt.. känna fågelkraken dö i sin hand. Jag skulle stampat den till döds. De skulle du väl ha gjort om du hade haft en hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du vill ha tips på hur man avlivar en sköldpadda föreslår jag filmen Cannibal Holocaust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du vill ha tips på hur man avlivar en sköldpadda föreslår jag filmen Cannibal Holocaust. Menar du att han ska äta upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 De skulle du väl ha gjort om du hade haft en hund Har en hund, och ja, hade den ont skulle jag göra min plikt och stampa ner honom. A man's gotta' do what a man's gotta' do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Har en hund, och ja, hade den ont skulle jag göra min plikt och stampa ner honom. A man's gotta' do what a man's gotta' do. Eller så går man till vetrinären och avlivar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Eller så går man till vetrinären och avlivar honom. ...och betalar en dyr satans avgift. Dagens ungdomar, lär er använda fötterna till något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 ...och betalar en dyr satans avgift. Dagens ungdomar, lär er använda fötterna till något vettigt. Tänkte väl att du skulle göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Ursäkta! Redigerad 16 januari, 2005 av MATRIX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MATRIX Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag skulle köra på att ringa närmaste veterinär och kolla vad man kan göra åt saken. Om det inte finns någon annan utväg så får du ta livet av den, det är ju bara synd om den om den sitter och lider. Kom ihåg när jag vred nacken av min Undelat, han var svinsjuk och gammal och jag ville inte att han skulle lida :'( Du är i alla fall seriösare en alla andra i den här topicen.Den är bättre nu.KalleR är också vettig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du vill ha tips på hur man avlivar en sköldpadda föreslår jag filmen Cannibal Holocaust. Vissa tror att filmen du snackar om är snuff, bara så du vet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Menar du att han ska äta upp den Cannibal Holocaust innehåller mängder av utdragna scener med bland annat riktiga djur som får sätta livet till. Bara för titeln så behöver det inte vara två timmars människoförtäring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Våran vatten sköldpadda har komit i kokthett vatten.Han blundar men rör sig,vet någon av er vad man ska göra?Jag skulle bli JÄTTE glad om någon kunde hjälpa mig.Svara fort behöver veta något fort. Bara avrätta fanskapet som la han i kokande vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts