MATRIX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Våran vatten sköldpadda har komit i kokthett vatten.Han blundar men rör sig,vet någon av er vad man ska göra?Jag skulle bli JÄTTE glad om någon kunde hjälpa mig.Svara fort behöver veta något fort. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hahahahahahaha! Förlåt för att jag inte har något medlidande, men hur i helvette hamnade han där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hahahahahahaha! Förlåt för att jag inte har något medlidande, men hur i helvette hamnade han där? Först ett skämmt:. Han hadde väll sitt vanliga vatten sen såg han en snygg tjej ut genom fönstret och blev så hot och kåt så vattnet blev kokhett... Nej jag kan tyvärr inte hjälpa dig.... Stackars sjöllpadda :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Våran vatten sköldpadda har komit i kokthett vatten.Han blundar men rör sig,vet någon av er vad man ska göra?Jag skulle bli JÄTTE glad om någon kunde hjälpa mig.Svara fort behöver veta något fort. (:!!! Djur-akuten.. Finns väl i varje kommun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Slå den i Huvet med en hammare så slipper den lida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Slå den i Huvet med en hammare så slipper den lida... Jag avrättade min guldfisk med en hagelbössa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Håller med Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vem får för sig att koka en sköldpadda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Våran vatten sköldpadda har komit i kokthett vatten.Han blundar men rör sig,vet någon av er vad man ska göra?Jag skulle bli JÄTTE glad om någon kunde hjälpa mig.Svara fort behöver veta något fort. (:!!! Ta ut honmom ur vattnet? eller.... ja ... hur hamndade den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Din sköldpadda lider troligen och du frågar oss? Det finns veterinärer... det är väl bara att ringa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vem får för sig att koka en sköldpadda? Kan inte vara mycket att tugga på Om det inte är en stor landskölpadda (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Men bättre att slå ihjl den med något så slipper den lida... Min polare linda in sin hamster i papper och slog den med en hammare när den led... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du vill ha hjälp så får du nog vända dig till ett mer seriösare forum där medelåldern inte är så låg, och löjlighetsfaktorn så jävla hög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Om du vill ha hjälp så får du nog vända dig till ett mer seriösare forum där medelåldern inte är så låg, och löjlighetsfaktorn så jävla hög.. Keft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Keft.. Du kan hålla käft, han har ju rätt. Ring en vetrinär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Keft.. Min syster hänger på sporthojs forum, där är dom visserligen galna, men dom är mycket seriösare än här. Där finns inga personer under 15 år nästan, vilket gör att om någon har ett problem med något så är större delen av svaren helt seriösa.. Tvärtemot gtasajten där medelåldern ligger på ca: 13-14 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 @Gtajägaren: Jag fattar inte att du klagar på att medelåldern är låg, du är ju för fasen 12 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Och ändå beter han sig mognare än vissa andra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Och ändå beter han sig mognare än vissa andra.... Ja, det gör han. Jag hoppas att du inte syftar på att han beter sig mognare än mig, för jag tycker inte jag beter mig omoget precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 @Gtajägaren: Jag fattar inte att du klagar på att medelåldern är låg, du är ju för fasen 12 år! Som ni redan sagt så är vissa mer mognare än andra, även fast dom är flera år äldre. Men vissa personer är rejält omogna, som spammar ner forumet etc. Det man också ska akta sig för är lunarspråket och haxorspråket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts