Azore Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad är det man ska göra på Lowrider Challenge och vart hittar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du ska i princip dansa med bilen (dvs använda hydrauliken i takt med musik). Du hittar det vid Unity Station. Står en snubbe utanför som du kan tjöta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Okej, men under Challenges så står det Lowrider Challenge och under Race Tournaments så står det Lowrider Race Los Santos.. Är det två olika eller hur menar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Det är redan inräknat i statsen om, för du får % för det när du gör det i uppdraget där du är på stationen med sin syrra och Caesar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Okej, ska jag behöver inte göra det för 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Okej, ska jag behöver inte göra det för 100%? Nä, det behöver du inte, för att du har redan gjort det på ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad är då skillnaden mellan Lowrider Challenge och Lowrider Race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vad är då skillnaden mellan Lowrider Challenge och Lowrider Race? Lowrider race måste du göra för att få 100% och för att göra den gå till racingssymbolet i LOS SANTOS, och lowrider challenge behöver du inte göra ,men den finns vid tågstationen i samma stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Lowrider race måste du göra för att få 100% och för att göra den gå till racingssymbolet i LOS SANTOS, och lowrider challenge behöver du inte göra ,men den finns vid tågstationen i samma stad. Okej då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts