Guest markus15 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hej jag har gjort en a traktor på paint och jag undrar om en modd kan se ut så här?om den kan det så skall jag försöka göra en till GTA VICE CITY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Säkert jättesnygg, posta bild där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Men visa en bild då ! Om du inte vet hur man gör så ska man välja bild på "Bläddra" knappen och om du valt en bild kommer det även bli text i den lilla vita rutan brevid (se bild om du vill veta vart det är!) : Redigerad 16 januari, 2005 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Men visa en bild då ! Om du inte vet hur man gör så ska man välja bild på "Bläddra" knappen och om du valt en bild kommer det även bli text i den lilla vita rutan brevid (se bild om du vill veta vart det är!) : Men det står att jag inte kan lägga in den här typen av fil hur ska jag göra för att få in bilden på Gta sajten mods? Det är en bmp fil vad skall det stå istället för bmp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graphic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Den får max vara 512kb stor och använd gärna .jpg eller .jpeg formaten. De funkar alldelles utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Den får max vara 512kb stor och använd gärna .jpg eller .jpeg formaten. De funkar alldelles utmärkt Men det står iallafall You cannot upload this type of file Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graphic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Skicka bilden till mig så kan ja ladda upp den åt dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graphic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Skicka bilden till mig så kan ja ladda upp den åt dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Men det står iallafall You cannot upload this type of file Ladda upp den i .PNG format ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Skicka bilden till mig så kan ja ladda upp den åt dig.... Hur skickar jag den till dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hur skickar jag den till dig då? Hmm, varför inte testa att ladda upp den i .PNG som jag sa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hmm, varför inte testa att ladda upp den i .PNG som jag sa ? MEN DET GÅR JU INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nu kanske det går men nu så tror jag att ni får ladda ner den istället 3d_atraktor.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nu kanske det går men nu så tror jag att ni får ladda ner den istället Ja, varför skulle den inte gå att göra ? Men om du hade tänkt att man skulle dra polysarna som du ritat 3kanterna så kommer den blir väldigt polyheavy, men det går ju att minska antalet polygoner lätt ! Jag kan nog hjälpa dig med den om du vill ? Men isf undrar jag en sak: har du msn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ja, varför skulle den inte gå att göra ? Men om du hade tänkt att man skulle dra polysarna som du ritat 3kanterna så kommer den blir väldigt polyheavy, men det går ju att minska antalet polygoner lätt ! Jag kan nog hjälpa dig med den om du vill ? Men isf undrar jag en sak: har du msn ? Nej tyver men här är min mail address markus.flintzberg@tiscali.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nej tyver men här är min mail address markus.flintzberg@tiscali.se Det är lite jobbigt o maila info fram o tebax så det vore bra ifall du kunde skaffa msn om du vill ha hjälp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 O fy faan, har du gjort den i paint?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Det är lite jobbigt o maila info fram o tebax så det vore bra ifall du kunde skaffa msn om du vill ha hjälp ! I min dator har jag ett msn som startar när jag sätter igång datorn men där heter jag markus men jag skall se om jag kan skaffa msn men isåna fall får jag väl göra den själv Men om jag skulle skaffa ett msn vad heter du på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) I min dator har jag ett msn som startar när jag sätter igång datorn men där heter jag markus men jag skall se om jag kan skaffa msn men isåna fall får jag väl göra den själv Men om jag skulle skaffa ett msn vad heter du på det då? Min msn är **********@hotmail.com , bara att adda den grappen ! Redigerad 18 januari, 2005 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts